Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjole i Kiwireklame

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-12, 22:11   #1
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Kjole i Kiwireklame

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt kjolen som den jenta som løper( gjennom vannsprederen tror jeg) har på seg? Den vises så kort tid, men den er flerfarget og jenta er vel en 8-10 år? Noen som vet hvilken kjole jeg mener? Reklamen er den hvor de griller, danser og har hageparty.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 23:23   #2
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjole i Kiwireklame

:venter veldig på at den reklamen skal dukke opp på TV igjen, så jeg kan se hvilken kjole det er snakk om:

Har til og med søkt på nett etter den uten hell. Nysgjerrig? Jeg??!!! Nesj.

Gammel 14-06-12, 10:37   #3
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Har du fått sett den Njulaif? Selvfølgelig vises den ikke så ofte nå etter at jeg skrev innlegget... TYPISK!! Så jeg lurer fortsatt

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 12:50   #4
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Nei, og jeg ser etter den hver gang jeg ser på TV (for jeg er jo en nysgjerrig jævel, det må innrømes...).

Gammel 14-06-12, 13:02   #5
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Kanskje du finner den her?: http://kiwi.no/Stottemeny/Om-KIWI/Vare-reklamefilmer/

Gammel 14-06-12, 17:04   #6
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Hmmm... Fant ikke noe som passer til beskrivelsen der i alle fall. Og jeg lurer på om det egentlig er en av disse "sommerfavoritter"-reklamene i stedet for en "ren" Kiwi-reklame...? De har jo laget noen felles sommerfavoritter-rekalmer for alle de butikkene som selger disse produktene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:45.