|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Kjole i KiwireklameEr det noen som vet hvor man kan få kjøpt kjolen som den jenta som løper( gjennom vannsprederen tror jeg) har på seg? Den vises så kort tid, men den er flerfarget og jenta er vel en 8-10 år? Noen som vet hvilken kjole jeg mener? Reklamen er den hvor de griller, danser og har hageparty. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Endelig mamma
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjole i Kiwireklame:venter veldig på at den reklamen skal dukke opp på TV igjen, så jeg kan se hvilken kjole det er snakk om:
![]() |
#3 |
Stadig innom
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjole i KiwireklameHar du fått sett den Njulaif? Selvfølgelig vises den ikke så ofte nå etter at jeg skrev innlegget... TYPISK!! Så jeg lurer fortsatt |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Endelig mamma
![]() Sv: Kjole i KiwireklameNei, og jeg ser etter den hver gang jeg ser på TV (for jeg er jo en nysgjerrig jævel, det må innrømes...).
![]() |
#5 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kjole i KiwireklameKanskje du finner den her?: http://kiwi.no/Stottemeny/Om-KIWI/Vare-reklamefilmer/
![]() |
#6 |
Endelig mamma
![]() Sv: Kjole i KiwireklameHmmm... Fant ikke noe som passer til beskrivelsen der i alle fall. Og jeg lurer på om det egentlig er en av disse "sommerfavoritter"-reklamene i stedet for en "ren" Kiwi-reklame...? De har jo laget noen felles sommerfavoritter-rekalmer for alle de butikkene som selger disse produktene.
![]() |
|
|