Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPhone 4s eller Samsung Galaxy 3?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-12, 22:13   #1
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

iPhone 4s eller Samsung Galaxy 3?

Må ha ny mobil og klarer ikke velge!

Gammel 11-06-12, 22:32   #2
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPhone 4s eller Samsung Galaxy 3?

Galaxy s3! Fikk den for halvannen uke siden og den er så bra! Jeg tester ofte telefoner på jobb, og har vært gjennom flere varianter at iPhone, HTC sensation, galaxy s2 og nå s3. Dette er den aller beste jeg har hatt!

Gammel 11-06-12, 22:36   #3
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Takk! Er den enkel og brukervennlig? Er nemlig det jeg liker så godt med iPhone, enkelheten...

Gammel 11-06-12, 22:36   #4
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde helt klart gått for S3, men i ærlighetens navn er det bittelitt farget av at jeg ikke kan fordra Apple.

Gammel 11-06-12, 22:37   #5
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Standard

Jeg elsker apple, men Vurderer nå!

Gammel 11-06-12, 22:39   #6
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg har SII, mannen har SIII og datteren Iphone. Hverken jeg eller han ville byttet med henne for noe i verden.

Iphone er jo helt grei, men du verden så mye mer valg og muligheter det er på Samsungene.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 22:57   #7
Molly

Molly sin avatar

Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

S3 er enkel, men har likevel mange muligheter. Det synes jeg ikke iPhone har, den er bare enkel.

Gammel 11-06-12, 23:12   #8
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Lurer på det samme, har android pr i dag, men er langt i fra fornøyd med selve telefonen, mulig jeg kan venne meg til å bruke android mer med en annen telefon.

Henger i tråden og ser hva du får til svar!

Gammel 12-06-12, 00:43   #9
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

S3 er enkel, men har likevel mange muligheter. Det synes jeg ikke iPhone har, den er bare enkel.

Iphone er veldig enkel og dønn kjedelig. Den er som den er, uten muligheter til et personlig oppsett av ting og tang.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 07:56   #10
Left
Passiv

Standard

S3, uten tvil. Jeg er nok også farget av at jeg ikke er stor fan av Apple. Men om man ser bort fra det, så innbiller jeg meg at S3 er en bedre telefon sett ut fra at man ikke er så låst, og mange flere apps osv.

Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 13:01   #11
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Nå står jeg og lurer på det samme, så da dytter jeg denne opp samtidig.

Jeg har hatt iPhone i flere år nå, trofast gjennom 4-5 år er det vel. Har hatt iPhone 3, 3GS og 4, og nå har jeg 4S ...sistnevnte begynner dog å fuske litt, enda den bare er 7-8 mnd gammel. Batterikapasiteten har hele veien vært elendig (betraktelig dårligere enn mine tidligere eplefoner), men nå er den helt ute på tur.

Så, er det flere som har gått fra iPhone til Galaxy uten å angre?
Og en annen ting; vi har jo AppleTV, iMac, iPod-er og iPad-er, og snart kommer det ganske sikkert en Macbook i hus også - er det da helt på tryne å ikke kjøre iPhone i fortsettelsen?

Gammel 19-07-12, 13:07   #12
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Dette var veldig godt sagt, akkurat slik er det.

Jeg er Apple-fan som bruker Android til telefonen, fordi Apple klarer jo ikke lage en skikkelig tlf. Alt annet her i huset er Apple. Men jeg har ikke noe voldsomt behov for at tlf min skal fungere sammen med MacBooken eller iPaden, annet enn epost og kalender, og de to tingene får jeg til veldig enkelt.

Jeg var veldig i tvil før jeg byttet fra iPhone til Android, etter å ha brukt iPhone siden den aller, aller første (importert fra USA), men har virkelig ikke angret og aldri vurdert å bytte tilbake. Nå som jeg bruker iPad skjønner jeg i hvert fall at dette OSet aldri hadde fungert som tlf for meg.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 13:16   #13
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Det var jo en veldig kjekk input, Input!!

Alt her er jo også Apple som sagt, og det kunne virkelig ikke ramla meg inn å bytte ut iMac-en med noe Windows-drit igjen, men jeg begynner å gå litt møkk lei iPhone faktisk - har ikke den samme opplevelsen når jeg bruker iPad, og sant og si ville det bare være greit om ikke telefonen syncet og sendte en haug info til padda og iMac-en. iCloud har jeg skrudd helt av, og jeg er mett av trøbbel med Apple-ID som stadig deaktiveres etc.

Hvordan funker kjøp av apper og sånn til Samsung, dvs. Android generelt?

Gammel 19-07-12, 13:31   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har HTC og Android, og synes appkjøp og sånn fungerer helt fint. Det er en sånn «playbutikk» som man bare laster det fra, kjapt og enkelt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 13:35   #15
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det fungerer helt på samme måte som hos iOS, bare at den laster ned i bakgrunnen i stedet for å gå ut av "appstore" slik det gjør hos iOS. Hadde bare iOS fungert sånn også, hadde jeg vært lykkelig.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 15:25   #16
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det fungerer helt på samme måte som hos iOS, bare at den laster ned i bakgrunnen i stedet for å gå ut av "appstore" slik det gjør hos iOS. Hadde bare iOS fungert sånn også, hadde jeg vært lykkelig.

Men i forhold til "appstore" da? Har man en konto på lik linje med iTunes/App-store?

Ja, og hva skjer egentlig med alle de appene som er kjøpt og betalt hos Apple, til iPhone ...jeg regner med man må kjøpe det man evt. vil ha med seg til Samsungen?

Jeg står og tripper, skal jeg løpe bort på Telekiosken 100 meter unna eller ikke!? Nå??? Bare sånn fordi det er en ræva dag og jeg fortjener det!???

Gammel 19-07-12, 15:29   #17
Left
Passiv

Standard

Ja, jeg er fortsatt ikke i tvil. Samsung S3!

Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 15:34   #18
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte Samsung Galaxy 3 for 2 uker siden og er kjempefornøyd med den.

Gammel 19-07-12, 16:12   #19
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ville jeg valgt S3, men er spent på den nye iPhonen som kommer.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 16:13   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Nå ville jeg valgt S3, men er spent på den nye iPhonen som kommer.

Når klarer de si noe om når den kommer?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.