|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Hvilken dagkrem kjøper jeg på taxfree?Jeg har til nå brukt Biotherm og er klar for noe nytt.
![]() |
#2 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dagkrem kjøper jeg på taxfree?Følger med her jeg og. Reiser til Spania på fredag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvilken dagkrem kjøper jeg på taxfree?Jeg anbefaler Lancome, det merket har jeg brukt i mange år og vært veldig fornøyd med. Det fins masse forskjellige kremer for ulike hydtyper, jeg er jo mye eldre så det er ikke sikkert de jeg bruker nå er tingen for deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Hvilken dagkrem kjøper jeg på taxfree?
![]() |
#5 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dagkrem kjøper jeg på taxfree?Jeg har brukt krem fra Shisheido tidligere, og var veldig fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Smaken er som baken. Jeg er fornöyd med masser av greier, jeg, utenom akkurat denne. Den er alt for "rik" til min hud som kan bli fet og uren ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Hvilken dagkrem kjøper jeg på taxfree?http://www.kanebo.no/main.htm (Du må inn på produkter og klikke på Sensai CP)
![]() |
#8 |
Come what may...
|
MUlig du skal prøve den som er en hakk over dette? Og ikke til tørrhud men normalhud, kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Kanskje du kan prøve en annen type fra Clarins? Dersom du selv har fet hud, kan du også kanskje vurdere lotion til ansiktet fremfor krem. Lotion er "lettere" enn krem. Denne pleier jeg å variere med når huden min er "mettet"
![]() |
#10 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvilken dagkrem kjøper jeg på taxfree?Jeg er saa absolutt en fan av Clarins. Det er bare denne ene kremen jeg ikke liker. Derfor sa jeg fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|