Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Journey 2 - The Mysterious Island

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-12, 15:32   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Journey 2 - The Mysterious Island

Den ser jo veldig bra ut. Men hvilken film er nr.1?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 17:58   #2
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Journey 2 - The Mysterious Island

En reise til jordens indre. Denne: http://www.imdb.com/title/tt0373051/

Gammel 15-06-12, 18:13   #3
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Den er ikke sånn kjempebra egentlig. Vi så den her om dagen, og det er en helt grei eventyrfilm, men i overkant overfladisk og forutsigbar. Jeg vil tro barn i småskolen vil synes den kan være spennende, men for voksne/ungdommer ville jeg nok kanskje valgt noe annet.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 21:11   #4
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

En reise til jordens indre. Denne: http://www.imdb.com/title/tt0373051/

Aha, men den har vi sett.

Gammel 15-06-12, 21:11   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Den er ikke sånn kjempebra egentlig. Vi så den her om dagen, og det er en helt grei eventyrfilm, men i overkant overfladisk og forutsigbar. Jeg vil tro barn i småskolen vil synes den kan være spennende, men for voksne/ungdommer ville jeg nok kanskje valgt noe annet.

Du sier det altså. Men jeg elsker sånne filmer skjønner du

Gammel 15-06-12, 21:28   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Åh, er det den? Den har vi sett flere ganger. Jeg synes den er fin, jeg også. Gutta også. Den type film er da mye bedre enn sånne pang-pang filmer iallefall. *guttemamma*

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.