|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Merke klær for å unngå stjeling?Har I vår opplevd at 2HH allversbukser er blitt borte fra bh, og skole. Sökk vekk, og jeg har dem iallefall ikke her hjemme! Veldig irriterendes om dem er blitt stjelt
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: merke kle..for å unngå stjeling...?I regnklær har jeg brukt å skrive navnet med sprittusj på innsiden |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: merke kle..for å unngå stjeling...?Det er utrolig kjedelig med klær som blir borte på den måten.
|
|
|
|
#4 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: merke kle..for å unngå stjeling...?
|
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: Merke kle for å unngå stjeling?Vi ga opp å kjøpe Berganstøy og lignende da eldste begynte på SFO. Vi hadde skrevet navn med digre bokstaver på innsiden i sprittusj i tillegg til merkelapp, allikevel forsvant det ned i det store svarte hullet - forbyttet, forlagt eller stjålet, vekk var det i allefall.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Merke kle for å unngå stjeling?Har ikke hatt det problemet her hverken i bhg eller på skole/sfo. Vi har relativt liten bhg og oversiktlig garderobe. Men kanskje merke klærne utenpå, ja.
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: Merke kle for å unngå stjeling?Akkurat disse HH allværsbuksene er det veldig mange som har, jeg har aldri opplevd at de har blitt stjålet, men forbyttet har de vært mange ganger. Hvis dette hadde vært et stort problem hadde jeg vurdert godt synlig merking på utsiden.
|
|
|
#9 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Merke kle for å unngå stjeling?
Jeg har festet sånne små hårstrikk i glidelåsene til buksa til eldste, siden annethvert skolebarn har maken. Da kjenner hun den uten å sjekke lappen, og andre foreldre ser fort om de har vært uheldige og fått med feil bukse hjem. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Merke kle for å unngå stjeling?Skriv med hvit sprittusj øverst i linningen på utsiden. |
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Merke klær for å unngå stjeling?Hvit sprittusj er genialt
|
|
|
#13 |
|
Einsam
|
Sv: Merke klær for å unngå stjeling?Kjøp refleksbånd som kan strykes på (det går helt greit på lav temperatur), og skriv navn på. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Merke klær for å unngå stjeling?Hvit sprittusj.. leter. Skal ta og merke utenpå, for dette går jo ikke! Veldig irriterendes
|
|
|
|
#15 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Merke klær for å unngå stjeling?Jeg kjøpte dt på binders
|