|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Mims cæsarsalat uten parmesan i dressingen?Jeg har planer om å lage Mims Cæsarsalat i dag, men oppdaget at vi har glemt å kjøpe parmesan. Hvor stor krise er det? Hvis jeg lager den, bør jeg da velge å stappe Jarlsberg i dressingen, eller er det like dumt å droppe ost?
|
|
|
#2 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mims cæsarsalat uten parmesan i dressingen?Du bør nok ikke bruke Jarlsberg, nei. Det gir jo i tillegg en helt annen konsistens. I Cæsardressingen er parmesanen kun der for å gi smak, så du kan sløyfe den uten å ødelegge, selv om smaken selvsagt blir en annen.
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Mims cæsarsalat uten parmesan i dressingen?Bare dropp parmesanen. Ikke erstatt med noe annet. Men ha gjerne annen ost i salaten.
|
|
|
#5 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Mims cæsarsalat uten parmesan i dressingen?Takk for svar!
|
![]() |
|
|