|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøkerHvis du laster ned den gratisappen til ARK, så får du med en gratis bok (Vinterstengt av Jørn Lier).
![]() |
#2 |
snur
|
![]() Sv: Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøkerJeg har lastet ned den, men synes den virker litt tungvindt å bruke. Først måtte jeg opprette konto hos ark og det kunne jeg ikke gjøre i appen. Så ser det ut som at alle kjøp må foregå i nettleser, ikke gjennom app. Kanskje det bare er jeg som ikke har oppfattet hvordan jeg kjøper gjennom appen. Men ellers virker den bra da, bra utvalg av bøker.
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøkerJeg er medlem i ARK-klubben fra før og har brukernavn og passord, men hvis ikke så stemmer det at du må inn på hjemmesiden å registrere en bruker ja.
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøkerTakk for tips.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøkerDet er nok mest ment til brett, men jeg leser litt på telefonen når jeg sitter på bussen og sånn. Kan ikke lese en hel bok på telefonen nei, men en liten stund av gangen går det helt greit.
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøkerJeg lastet den ned for noen dager siden. Gratis-boken dukket opp enkelt-penkelt, men når jeg prøvde å kjøpe en bok så slo ark seg helt vrang. Mulig jeg gjorde noe galt, men jeg fikk hvertfall ingen bok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøkerJeg har ikke fått testet det ut enda.
![]() |
#9 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøker
Ja, jeg har lagt inn visakortet, men det sto bare at banken ikke godkjente transaksjonen. Det var penger på kortet, så det var ikke det som var problemet. Jeg ga opp og kjøpte bok på Amazon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøkerJeg har foreløpig bare den gratis boka, men funker fint å lese på Samsung galaxy |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøkerHar også lastet ned appen, og lest den gratis boka - begge deler gikk problemfritt. Samsung galaxy her også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøkerNå har jeg lastet ned app og registrert meg på nett hos ARK. Men så sier appen at jeg skal ha et brukernavn og et passord?? Dette har jeg ikke laget ... Hvem, hva, hvor?
![]() |
#13 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøkerJeg laget ikke brukernavn og passord på ark.no Det er det som er problemet. Jeg har lagt inn navn, adresse, mobilnummer, epost og betalingsinfo. Ikke brukernavn og ikke passord.
![]() |
#14 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøkerInne på min side er det ingen opplysninger om brukernavn heller, men det er et endre passord alternativ. Jeg endret passord (dvs skaffet meg et ...). Nå tør jeg ikke logge ut heller for brukernavn har jeg ikke. Det er ikke epostadressen min for det har jeg prøvet.
![]() |
#15 |
Ferdig!
Du må sjekke mailen din. Der står passord og brukernavn du skal bruke på appen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ferdig!
![]() Sv: Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøkerRegistrer deg på nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdig!
![]() Sv: Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøkerMerkelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Dagens tips: ARK med app og lett tilgjengelige bøkerJeg har samme problem som Sonja. Jeg logger meg greit inn på ark.no, men den drittappen funker ikke. Ikke med det gamle passordet som kom i mailen, og ikke med det nye som jeg byttet til.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det får både mannen og jeg også. Går det over? Eller?
![]() |
|
|