|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Hvor kjøpe "sy selv"-pakke til bunad?Jeg er visst ikke helt venn med google i dag. Mannen min skal få nordlandsbunad i 40-årsgave. Det blir et samarbeidsprosjekt mellom meg og svigermor. Jeg betaler og hun syr.
![]() |
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøpe "sy selv"-pakke til bunad?Husfliden hadde butikk i kjelleren på Glasmagasinet sist jeg sjekket.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor kjøpe "sy selv"-pakke til bunad?
Hm. Jeg sitter hos en kunde rett i nærheten i dag, så jeg får stikke innom. Det står det ikke noe om på nettsidene som lyder navnet "Husfliden.no".
![]() |
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøpe "sy selv"-pakke til bunad?http://www.dennorskehusfliden.no/
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor kjøpe "sy selv"-pakke til bunad?
Takk. Jeg fant det via nettsidene til Glassmagasinet. Da stikker jeg innom der og hører med dem på vei hjem. Takk for tips.
![]() |
![]() |
|
|