|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Forum for hobbyfotografer?Er det noen som vet om det finnes et litt mer "tilbakelent" foto forum? Jeg tenkte å melde meg inn i et forum for fotografer, men jeg ble skremt av tonen i en del av trådene. Det var tydelig at de ikke likte den store mengden amatørbilder som ble postet, og mange av svarene er så tekniske at jeg ville ikke forstått de. Så jeg har ikke noe å gjøre der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Forum for hobbyfotografer?Jeg henger litt her, kunne også tenkt meg et laidback fotoforum å henge på innimellom - men er visst for laidback til å lete til og med.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forum for hobbyfotografer?Har du sett på foto.no?
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2012
![]() |
![]() Sv: Forum for hobbyfotografer?har du sjekket ut http://www.diskusjon.no/index.php?si...=akam.no&c=280 ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forum for hobbyfotografer?
Det så bra ut. Skal se mer etter ferien, vi har sikkert ikke internett på hytta vi har leid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2011
Hvor: Kløfta
![]() |
![]() Sv: Forum for hobbyfotografer?Foto.no er jeg medlem av også, og er helt enig med deg! Jeg har lagt ut noen bilder, og fått null tilbakemeldinger, og de få gangene jeg har spurt om noe, så føler jeg at de ler av meg. Skal finne meg noe annet jeg også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forum for hobbyfotografer?Begynner å bli en del her inne som kan og driver med foto. Man kan jo bruke mørkerommet her mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: Forum for hobbyfotografer?Jeg har også rømt fra foto.no av samme grunn, jeg er ikke proff nok der rett og slett. Og greier ikke mønstre nok nerdenykker på den fronten er jeg redd. Men mørkerommet kunne helt sikkert blitt brukt mer.
![]() |
#10 |
Diabetesspl
Medlem siden: Sep 2012
Hvor: Ca. midt på
![]() |
![]() Sv: Forum for hobbyfotografer?Hei! Er ny her! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|