|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvilken type er DU? | |||
Moderne materialist |
![]() ![]() ![]() ![]() |
49 | 29,88% |
Moderne idealist |
81 | 49,39% |
Tradisjonell materialist |
8 | 4,88% |
Tradisjonell idealist |
18 | 10,98% |
Helt alvorlig... ![]() |
8 | 4,88% |
Deltakere: 164. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kidding, right?
|
![]() Er du tradisjonell/moderne? Materialist/idealist?Dagens utrolig viktige spørsmål.
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Er du tradisjonell/moderne? Materialist/idealist?Moderne idealist. Ekstremt moderne, medium idealist.
![]() |
#3 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Er du tradisjonell/moderne? Materialist/idealist?Jeg var ekstremt middelmådeig. Moderne idealist, men bare såvidt noen av delene. Sentrumsnær, med andre ord.
![]() |
![]() |
#4 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er du tradisjonell/moderne? Materialist/idealist?Er det stjerna som viser hvor man er? I så fall er jeg helt i grenseland mellom moderne idealist og moderne materalist. Bikker litt over på materalistsiden, faktisk. Er ganske langt unna å være tradisjonell, i alle fall.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du tradisjonell/moderne? Materialist/idealist?Moderne materialist her.
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Er du tradisjonell/moderne? Materialist/idealist?Moderne idealist. Midt i faktisk.
![]() |
#12 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du tradisjonell/moderne? Materialist/idealist?Jeg stemte for tradisjonell idealist før jeg så at det fulgte en link med, og da endte jeg opp med moderne materialist. Så jeg konkluderer med at jeg i hvert fall ikke er realist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er du tradisjonell/moderne? Materialist/idealist?Moderne materialist. Veldig moderne, bare litt materialist. Sikkert riktig.
![]() |
#16 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Er du tradisjonell/moderne? Materialist/idealist?Jeg er moderne idealist. Det hadde jeg ikke trodd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du tradisjonell/moderne? Materialist/idealist?Moderne idealist med et nødskrik før eg tippa over på moderne materialist. Veldig moderne i alle fall.
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er du tradisjonell/moderne? Materialist/idealist?
![]() |
|
|