![]() |
#1 |
har tatt seg sammen
|
![]() SteketakkeJeg ønsker meg ei steketakke, men er usikker på om jeg klarer å leve opp til forventningene om at den skal brukes.
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: SteketakkeMin brukes til lapper og til pannekaker. Om sommeren brukes den på terrassen.
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: SteketakkeOg når man ordner masse mat som er ferdig på forskjellig tid og skal hodles varm er det genialt å sette ting på den store takka.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SteketakkeJeg skal skaffe meg takke. Hovedsaklig for å lage lefser, men også litt andre ting. Jeg vil ha ei lita takke, siden kjøkkenet mitt er lite og det ikke må være for mye styr å bruke den. (Hvis jeg ikke hadde hatt tilgang på stor takke til særriøs julelefsebakst, ville jeg kanskje likevel kjøpt en stor.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: SteketakkeHun voksne søsteren ja.
![]() |
#6 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: SteketakkeHar takke, og har innmari mange planer om å bruke den, men det er ytterst sjeldent den er utenfor skapet sitt. Det viktigste med sånne tror jeg er at de har en oppbevaringsplass som ikke er så slitsom å hente den ut fra.
![]() |
#7 |
Audacious
|
![]() Sv: SteketakkeJeg har takke, dvs. det har svigermor og så bor den hos meg. Jeg bruker den til paranthas og til sveler og amerikanske pannekaker og til burgere når det er mange gjester. Den bor oppå kjøleskapet.
![]() |
#8 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: SteketakkeJeg har nok plass altså, eller det kan ihvertfall forsvares å bruke plass på den om den brukes ofte. Og den kan ikke bo på loftet, kjøkken eller vaskerom er holdbart med tanke på tilgjengelighet.
![]() |
#10 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: SteketakkeVi har bare en takke som er ment til utendørs bruk, over bål. Den blir brukt masse og er veldig praktisk. Vi steker lapper og lager eggerøre og varmer opp ting som vi har med oss på den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Stiv
|
![]() Sv: SteketakkeJeg har takke, men er ikke flink nok til å bruke den variert. Foreløpig har jeg brukt den til å steke lefser, samt lappesteking på terrassen om sommeren. (Ligner jeg på min mor, sa du?
![]() |
![]() |
#12 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: SteketakkeJeg vil gjerne bli som mammo di Magnolia.
![]() |
#14 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: SteketakkeMen da må man vel bære med seg denne takka, i tillegg til mat og stæsj og styr?
![]() |
#18 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: SteketakkeStore, deilige, ekte sunnmørssveler!
![]() |
![]() |
#19 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SteketakkeJeg har steketakke, hjemme og i sommerhuset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: SteketakkeMamma har og svigermor har 2,en stooor og en normal. Mamma bruker sin til flatbrød og lefser.Hva svigermor gjør vet jeg ikke.
![]() |
|
|