Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Samsung galaxy S III spørsmål

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-12, 21:34   #1
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Samsung galaxy S III spørsmål

Kan noen hjelpe meg....har slått av wifi og dataroaming på min. Og det har kommet opp i displayet som kommer når jeg trykker på hjem knappen når skjermen er låst, to klokkeslett. Det står til venstre øverst roaming og under det klokkeslett. Til høyre står det hjem og et klokkeslett som er to timer før nåværende tid, fatter ingenting, har prøvd å slå på mobildata igjen men det er der likevel. Hvordan kan jeg få det vekk?

Også har jeg slått av ordlisten på sms. Finner ikke ut hvordan jeg skal få det tilbake igjen.

Utenom dette er jeg knallfornøyd med denne telefonen....

Gammel 22-06-12, 22:59   #2
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Samsung galaxy S III spørsmål

Ingen som kan forbarme seg over en stakkar som er vant til iPhone?

Gammel 23-06-12, 10:03   #3
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har S3, men jeg vet ikke hva du har gjort for å få klokkeslett øverst til venstre. Dessverre.
For ordliste så taster du på innstillinger, til venstre for mellomromtasten. Sett på ordforslag.

Gammel 23-06-12, 13:48   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har man først begynt med iPhone, blir alt annet vanskelig etterpå.

Gammel 26-06-12, 21:12   #5
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Fant du ut av dette, HI?

Jeg opplever det samme på telefonen min nå, og det har vært sånn siden jeg fikk den. Jeg får ikke til å ta det bort.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 22:00   #6
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg fant ut av det. Man kan velge enkel eller dobbelt klokke, under skjermlåsinnstillinger. Dette finner man under sikkerhet på innstillingene.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.