Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

FB: Harry med profilbilde med glass og sigarett?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: FB: Harry med profilbilde med sigarett og glass?
Nei 5 4,35%
Ja 78 67,83%
Jeg bryr meg ikke med hva andre har som profilbilde 30 26,09%
Bare hvis det er alkohol i glasset 0 0%
Bare hvis røyken er tent 1 0,87%
Bare hvis du er FB- venn med barna dine 2 1,74%
Agurksalat 14 12,17%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 115. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-12, 14:53   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

FB: Harry med profilbilde med glass og sigarett?

Ja, er det?

Poll kommer.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 14:57   #2
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: FB: Harry med profilbilde med glass og sigarett?

Uff ja, det ville jeg aldri hatt.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 22:48   #3
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Uff ja, det ville jeg aldri hatt.

Jeg stemte "Jeg bryr meg ikke med hva andre har som profilbilde "
Jeg knegget kun på grunn av bildet jeg har her.

Er det harry også?

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 09:05   #4
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Jeg stemte "Jeg bryr meg ikke med hva andre har som profilbilde "
Jeg knegget kun på grunn av bildet jeg har her.

Er det harry også?

Det kommer selvsagt en egen tråd om harry avatarer. (Ikke nødvendigvis startet av meg, men sikkert av noen en eller annen gang.)

Det er forresten en flervalgspoll, så det går an å meme at det er harry/ikke harry selv om man ikke bryr seg. Jeg bryr meg heller ikke fryktelig mye om andres bilder, men synes likevel noen av dem er harry. Eller bryr man seg så fort man har en mening?

Gammel 23-06-12, 14:58   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp - harry.

Gammel 23-06-12, 15:04   #6
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Jeg synes også det er harry, og kanskje spesielt når man har tenåringsbarn som venner på FB, det blir liksom litt...kleint? ... uten at jeg helt klarer å forklare hvorfor.
Jeg drikker selv et glass eller to foran barna, så det er meget mulig jeg ikke skal snakke, men noe må vi ha å diskutere i disse agurktider.

Gammel 23-06-12, 15:11   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rart, hvertfall og veldig langt vekk fra hva jeg ville valgt.

Gammel 23-06-12, 15:13   #8
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner mange som kunne ha hatt det. Men de er ikke helt A4 mange av de. Men når det er sagt så tror jeg ikke det er noen som har det da.

Gammel 23-06-12, 15:16   #9
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Men svare på den andre pollen, da. Da ser vi jo om det er er sigaretten som er det harry elementet eller ikke. Jeg har nemlig venner med både sigarett og glass og venner "bare" med rødvinsglass. De første er ganske A4, vil jeg si, med vanlig jobb, hus, barn og stasjonsvogn, men de har ikke høyere utdannelse. De med bare rødvinnsglass har (for det meste) høyere utdannelse.

Gammel 23-06-12, 15:29   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kremt - farget av mitt syn på tobakk og alkohol, syns jeg en sigarett er vanvittig mer harry enn et rødvinsglass.

:røyker ikke, er glad i rødvin:

Gammel 23-06-12, 15:31   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Kremt - farget av mitt syn på tobakk og alkohol, syns jeg en sigarett er vanvittig mer harry enn et rødvinsglass.

:røyker ikke, er glad i rødvin:

Forsåvidt enig, men hvorfor svarer ingen på den andre pollen?
Sitter alle og tenker:"Jeg vil nå se om det er harry å sitte med rødvinsglasset i hånden på FB før jeg svarer."

Gammel 23-06-12, 15:49   #12
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Forsåvidt enig, men hvorfor svarer ingen på den andre pollen?
Sitter alle og tenker:"Jeg vil nå se om det er harry å sitte med rødvinsglasset i hånden på FB før jeg svarer."

Åå, var det to forskjellige tråder. Trodde du i din iver ved en feiltakelse hadde laget to identiske tråder.
Nå har jeg stemt på begge.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 15:39   #13
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vet ikke helt hva jeg synes, men for moro skyld gikk jeg gjennom vennelisten min for en liten statistikk. Materialet er på 248 personer. 1 kvinne med rødvinsglass, som ikke ser i kamera. Høyskoleutdanning, vet ikke hvor lang. Bildet ser ikke harry ut. 2 menn med hvitvin/champagneglass, hvite skjorter (og samme fornavn). Begge med lange universitetsutdannelser. Bildene ser ikke harry ut etter min vurdering. Ingen profilbildet med sigg, men påfallende mange med turklær og snødekte fjell i bakgrunnen.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 15:47   #14
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Måtte bare svare ja, på denne.
Jeg har mange harry bilder selv, jeg altså, men vil heller signalisere "barnslig og leken" enn "partyjente".
Må innrømme at jeg har en tendens til å legge ut ut-i-naturen-bilder med jevne mellomrom, for da ser jeg så sporty ut (noe jeg absolutt ikke er).

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 15:49   #15
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sigarett ser bestandig teit ut.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 15:54   #16
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Fnatten sa det.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 15:56   #17
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som jeg sa i den andre tråden: Det kommer an på bildet. Jeg synes ikke det nødvendigvis ser teit eller harry ut med sigarett i hånden, enten det er på bilder eller i virkeligheten. Og det finnes bilder jeg synes ser teite ut selv om det ikke foregår noe teit på bildet.

("Bare hvis røyken er tent"? Jeg ville, om noe, synes det så ganske teit ut å ha et profilbilde med en utent røyk i hånden.)

Gammel 23-06-12, 16:04   #18
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

("Bare hvis røyken er tent"? Jeg ville, om noe, synes det så ganske teit ut å ha et profilbilde med en utent røyk i hånden.)

Alle vet da at det er mye sunnere og billigere hvis røyken forblir utent.

Gammel 23-06-12, 16:08   #19
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

For min del får folk ha det de vil som profilbilde. Kan ikke si jeg tenker nevneverdig over det.

Gammel 23-06-12, 16:16   #20
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bryr meg ikke om hva andre har som bilde. Man kan også slippe unna med det meste om det er humoristisk vinklet, så hva motivet trenger ikke si noe som helst om budskapet egentlig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.