|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
![]() Hva bruker du Ipaden til?:trenger inspirasjon:
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker du Ipaden til?Lese på fp, lese mail, avis etc. Ja, det er jo surfing det kalles kanskje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva bruker du Ipaden til?Jeg bruker den til å surfe og i jobbsammenheng. Den er kombinert lydopptaker og notathefte og det funker den faktisk superbra til!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker du Ipaden til?Jeg bruker den til å surfe under amming, og når jeg halvgløtter på TV. I tillegg bruker frøkna den litt til spill.
![]() |
#9 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hva bruker du Ipaden til?Laster ned filmer og lydbøker til Jenta til vi skal til syden. Surfer. WF. Mindfeud. Aviser.
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: Hva bruker du Ipaden til?Wordfeud, foreldreportalen, Facebook, nettaviser, yr og delvis hotmail. Skal jeg skrive lengre meldinger, går jeg heller til pc-en.
![]() |
![]() |
#11 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hva bruker du Ipaden til?Surfing, FP, Facebook og andre forum, spele spel som wordfeud, DrawSomething, YouTube, avislesing, epost, laste ned magasiner, lese ebøker (Kindle-app, FreeBooks (super app, med alle klassikarane med frie rettigheter)), laste ned strikkeoppskrifter frå ravelry (bruker goodreader-appen, kor eg kan notere og skrible i mønsteret), notater og lister av ymse slag (Evernote). I det heile tatt ganske mykje av det eg brukte papir til før. Også har eg sonos-høgtalarsystem, så eg bruker iPad/iPhone til å styre musikk og streame frå radio/Spotify til høgtalar. Nå under fotball-EM har chill vore flittig i bruk, for den av oss som taper kampen om tven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
villende
|
![]() Sv: Hva bruker du Ipaden til?Jeg bruker den til å lese og skrive e-post, til å surfe og som leserbrett. Dessuten bruker jeg den i jobben til å ta med dokumenter jeg trenger i møter, som oppslagsverk og til å ta notater. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superaktiv
![]() |
![]() Sv: Hva bruker du Ipaden til?Takk for svar
![]() |
#14 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hva bruker du Ipaden til?Surfing, fb, fp, aviser, spill, møteverktøy (sakslister, notater mm.) - i det hele tatt: jeg er avhengig!
![]() |
#15 |
Superaktiv
![]() |
![]() Sv: Hva bruker du Ipaden til?Dere som bruker Ipaden i jobb, hvilke programmer bruker dere da? Er det noen man kan sette kode på også? Har en del taushetsbelagt på jobb som ingen hjemme skal ha tilgang til.
![]() |
#17 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker du Ipaden til?Jeg bruker den mest når jeg ammer. Da leser jeg blogger og FP. I tillegg bruker jeg den som kokebok. Og til å sjekke facebook, mail, nettbank og å spille WF og diverse andre småspill. Jeg venter på tastatur til den, da blir den nok brukt utenom ammingene også.
![]() |
#18 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hva bruker du Ipaden til?
Eg bruker EverNote til notater. Det har eg lasta ned både på iPad, iPhone og Mac, og kvar gong eg åpner eit av programma, synkroniserer det notatene. Det betyr at når eg surfer på iPad og les bokblogger og tar notater i EverNote, kan eg finne fram "ønskelista" mi, på iPhone neste gong eg er på biblioteket. Det synest eg er praktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|