|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ser lyst på livet
|
![]() Mest mulig nyansert og opplysende journalistikkJeg har sagt opp avisabonnementet da jeg ikke fikk tid til å lese i papiravisa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mest mulig nyansert og opplysende journalistikkJeg liker Journalisten. http://www.journalisten.no/
![]() |
#4 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Mest mulig nyansert og opplysende journalistikkPå papir: morgenbladet, Magasinet Plot
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Mest mulig nyansert og opplysende journalistikkVi har lørdagsavis som er en god løsning når man ikke har tid til å lese papiraviser hver dag.
![]() |
#8 |
Borte
|
![]() Sv: Mest mulig nyansert og opplysende journalistikk
Vi har Klassekampen, men det er jo en avis som vekker sterke følelser hos mange, så jeg skal ikke akkurat anbefale den. På lørdager er det mange bra dybdeartikler i tillegg til et godt bokmagasin.
![]() |
#10 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Mest mulig nyansert og opplysende journalistikkMorgenbladet kommer ut én gang pr. uke, på fredager, og det er helt overkommelig å lese i løpet av uka. Jeg har i tillegg torsdag-lørdag-abonnement på Aftenposten, og Magasinet Plot (kommer ikke hver måned, kanskje 10 ganger i året?), og sa opp D&T fordi overlappen til MB ble for stor.
![]() |
#11 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mest mulig nyansert og opplysende journalistikkLe Monde Diplomatique i norsk utgave utkommer en gang i måneden (mener jeg): http://www.lmd.no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|