|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
har tatt seg sammen
|
![]() LiftgardinJeg tror jeg kan klare alt når jeg bare vil. Nå er det liftgardin som gjelder. På kjøkkenet har vi et dobbeltvindu: husmorstørrelse + et litt smalere et ved siden av. Vinduet og vinduskarmen går i ett med kjøkkenbenken sånn at jeg tror en liftvariant er bedre enn vanlige gardiner som slenger ned på diverse esker, smuler, tomater og annet som til stadighet oppbevares på denne flata.
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: LiftgardinDet er lett! Kanskje litt slemt av meg å ile inn her for å si det når jeg ikke har tid til å utdype akkurat nå.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: LiftgardinKjør på! Det er ikke vanskelig og du klarer det sikkert!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LiftgardinIngen ferdige kit eller liftgardiner er lenger enn 160 pga at spennet blir for stort og det blir for mye trådtrekk(tungt å dra og vanskelig å få jevnt). Det blir penere å dele opp vinduet med flere.
![]() |
#7 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: LiftgardinJoda, den fra Stoff og Stil er 180 cm bred.
![]() |
#9 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liftgardin
Kommet i senere tid skjønner jeg.
![]() |
#10 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Liftgardin
Neida, stoff og stil har opp til 220 i butikken, ikke på nett.
![]() |
#11 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: LiftgardinJeg har lagt inn sidesømmen, og skal ta bunnsømmen i kveld tenker jeg. Det tar jo litt tid med 180 cm bredde. Så får vi se hvordan ferden går videre.
![]() |
|
|