|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Kan man sy gardiner av dette?Du kan sikkert, men det er stretch i det da. Jeg ser for meg at du må være nøye når du syr sånn at du ikke strekker i stoffet i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kan man sy gardiner av dette?Vil du ha gardiner i babyjoggebuksestoff så....
![]() |
#5 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man sy gardiner av dette?Jeg tror det er ekstremt vanskelig å få det til å bli fint. Jeg tviler på at stoffet vil legge seg fint som gardin, om du skjønner.
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man sy gardiner av dette?Egentlig er jeg på leting etter flat fløyel eller velour eller hva det heter, som svigermor kan sy gardiner av. Men vet ikke hva jeg skal lete etter helt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Kan man sy gardiner av dette?Da tror jeg du er på jakt etter det de kaller speilfløyel:
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kan man sy gardiner av dette?Chenille seg for meg at ender opp med å sige ned og ut av sømmer og alskens.
![]() |
#9 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man sy gardiner av dette?
Supert! Takk for svar!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|