|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
bits and pieces
|
![]() Skyvedører fra hvor?Jeg skal ha skyvedører i gangen, men er usikker på hva jeg skal kjøpe.
![]() |
![]() |
#2 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skyvedører fra hvor?Vi har kjøpt Elfa, hadde de der vi bodde før (og der vi bodde før der)og har vært fornøyd med dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skyvedører fra hvor?Vi kjøpte Elfa da obs bygg hadde kampanje 25%. Det har de med jevne mellomrom. Er veldig fornøyde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Skyvedører fra hvor?Vi er også veldig fornøyd med Elfa. Da vi kjøpte, var det halv pris på inventaret. Ellers går det jo an å bruke inventar fra f.eks. Ikea. Elfa-dørene er forholdsvis enkle å montere, og de kan tilpasses de fleste høyder.
![]() |
#6 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skyvedører fra hvor?Vi har handlet dører på garderobemannen.no og kjøpt innredning fra Elfa på tilbud på Monter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Skyvedører fra hvor?Hvor mye betalte dere for dørene da? Og hvor bred er garderoben?
![]() |
![]() |
#8 |
Off the map.
|
![]() Sv: Skyvedører fra hvor?
Hvis du skal ha typisk 'walkin- closet' så kan du bruke Pax-stammer uten dører. De kan også brukes med Elfadører, men da må du passe på hvor brede dørene er i forhold til å kunne dra ut evt skuffer.
![]() |
#9 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skyvedører fra hvor?Vi har kjøpt innredning fra et firma som selger butikkinnredning, den er den mest praktiske og solide jeg har hatt, |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|