|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Rydde opp i søkeresultater på nettJeg googler meg selv i ny og ne, og sletter det jeg ikke vil skal vises når man søker på mitt navn. Jeg er en som googler andre titt og ofte, så er ganske bevisst på hva mine søkeresultater sier om meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Rydde opp i søkeresultater på nettJeg har et veldig bevisst forhold til det og har kontroll på nesten alt som ligger ute, med et par unntak som jeg har vurdert dit hen at ikke betyr noe.
![]() |
#3 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rydde opp i søkeresultater på nettJeg er bevisst og gjør som deg. Og tar opprydding jevnlig. Jeg klarer fint å leve med det som ligger der nå, selv om sisteplassene på resultatlistene på o-løp i 1996 ikke er så flatterende. Jeg er aktiv på nettet men sparsom på personlige opplysninger og bilder. Jobber med publisering til daglig, så ser litt av hvert.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Rydde opp i søkeresultater på nettVeldig bevisst. Har kontroll på det meste, bortsett fra noen slektsforskningsgreier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Rydde opp i søkeresultater på nettVeldig bevisst. Faktisk så bevisst at jeg ikke lenger kommenterer noe hos de som av en eller annen grunn velger å ha fullstendig offentlig profil.
![]() |
#6 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Rydde opp i søkeresultater på nettRydder jevnlig, det er mest kommentarer på Fb og som ligger offentlig.
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Rydde opp i søkeresultater på nettHar grei kontroll, og er bevisst.
![]() |
#8 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Rydde opp i søkeresultater på nettProfilen min facebook kommer opp (bare infoside, for min er lukket), noen anmeldelser på Amazon og skattelister. That's it.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Rydde opp i søkeresultater på nett
Hvordan vet du hvem dette er?
![]() |
![]() |
#10 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Rydde opp i søkeresultater på nett...
Ungen, 2009 Minste, 2013 Sist redigert av shute : 12-11-12 kl 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
En Som Trener
|
De har en jordklode under navnet sitt istedenfor et tannhjul for egendefinert eller "hoder" som representerer venner. Også ble jeg oppmerksom på forskjellen ved å google meg selv!
![]() |
#12 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rydde opp i søkeresultater på nettJeg går for "information overflow" ;-)
![]() |
#13 |
Pauset
|
Litt enig i den. Lar derfor et bilde av meg selv i nisselue og noen akademiske og faglige bragder stå igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Rydde opp i søkeresultater på nettTja. Jeg har et veldig vanlig navn, så jeg bryr meg fint lite. Jeg har ikke funnet noe spennende om megselv, så da gjør vel ikke andre det heller, tenler jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Rydde opp i søkeresultater på nettJeg får opp tilnærmet ingenting når jeg googler meg selv. Så jeg har ikke ryddet, men har i hvert fall sjekket at det ikke trengs.
![]() |
![]() |
#17 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Rydde opp i søkeresultater på nettDet er lenge sidan eg har googla meg sjølv, men nå ser eg at profilen min på RunKeeper er søkbar. Det er jo litt unødvendig... Er det nokon som veit korleis ein stiller inn det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Rydde opp i søkeresultater på nettSå en som vendte løpsresultatet til noe positivt : " det var ingen i min klasse som løp like lenge som meg!" |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|