|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ode til gleden!Har dere sett denne her: (Kilde: youtube.com) Som gammel korsanger som har sunget med orkester. Som gammel Tramteateret-elsker som digget sangen på norsk: Fantastisk! ![]() (Jeg fant den forøvrig på VGs websider, men med tanke på at den neste videoen var "Dette snakkende urinalet skal stoppe fyllekjøring", så følte jeg det var svært mye bedre å finne videoen på Youtube! ![]()
![]() |
#4 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ode til gleden!Den var fin!
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Ode til gleden!
Ikke sant? Tårene triller.
![]() |
#6 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ode til gleden!Jeg har sett flere YouTubesnutter av sånne kor og/eller orkesterstunt. Det ser så utrolig artig ut å bli "utsatt" for noe sånt. Tenk å gå der og ane ingen ting, og så står du plutselig midt i en konsert!
![]() |
#9 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ode til gleden!
Sånn har jeg det også. Igrunnen gjør veldig mange av disse Mob Flash'ene meg rørt. Jeg skulle ønske at jeg bare en gang kunne oppleve å bli "utsatt" for en sånn, og da fortrinnsvis en sang-variant. Det hadde virkelig gjort dagen min
![]() |
#11 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Ode til gleden!Nydelig, tårene tok meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Ode til gleden!Jeg så filmen før jeg leste hele tråden. Tårene rant og jeg lurte på om det hadde rablet for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ode til gleden!Nydelig sang! Og hele opplegget med disse Mob Flash'ene er vannvittig bra. Jeg også skulle ønske jeg datt mitt oppi en. Og så lettrørt som jeg er nå for tiden...
![]() |
|
|