|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() [Hage] Dyrke blåregn fra frøJeg har i et anfall av overmot og galskap kjøpt en pakke wisteria-frø, altså blåregn. Vi skal hogge en haug med trær og jeg vi gjerne ha noe fint langs en mur i hagen.
![]() |
#2 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: [Hage] Dyrke blåregn fra frøJeg tror det er mulig, men det kan være vanskelig.
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: [Hage] Dyrke blåregn fra frøHer vokser det meste man får i gang en halvmeter i året. Navnesøsteren din må jeg klippe for fote og selv om jeg flyttet henne helt fra et sted og gravde opp, så kom det jaggu noen skudd. Det vokser vanvittig! Det er glitrende forhold, da. H3, fuktig og ofte varmt. Ikke mye stekende sol.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: [Hage] Dyrke blåregn fra frøFølg oppskriften, så får du det til. Men det kan ta lang tid før du får blomster. Uansett har den kjempefint bladverk så det gjør jo ikke noe. |
![]() |
![]() |
|
|