|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Quick-fix for fjerning av mose mellom belegningssteinenJa, finnes det eller må jeg ligge på knærne og skrape? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Quick-fix for fjerning av mose mellom belegningssteinenTerassevasker med spylere og ikke slik pute under burde funke.
![]() |
#3 |
Ferdig!
![]() Sv: Quick-fix for fjerning av mose mellom belegningssteinenBrenne vekk hørtes skummelt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Quick-fix for fjerning av mose mellom belegningssteinenHvis du ikke vil brenne kan du prøve å helle på kokende vann, jeg leste det et eller annet sted. Har ikke prøvd selv. |
![]() |
![]() |
#5 |
Glad
|
![]() Sv: Quick-fix for fjerning av mose mellom belegningssteinenLeste et tips mot gress i sprekker: salmiakkvann. Ikke prøvd, men billig og verdt et forsøk.
![]() |
#6 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Quick-fix for fjerning av mose mellom belegningssteinenBrenne vekk er nok ikke skummelt, ser anleggsgartnerne gjør det stadig vekk her på jobb. Store områder med brostein og belegningsstein, de går rundt og svir av. Det brenner ikke, men det blir forkullet. Propanbrenner tror jeg det er de bruker.
![]() |
#7 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Quick-fix for fjerning av mose mellom belegningssteinen
![]() |
#8 |
Ferdig!
![]() Sv: Quick-fix for fjerning av mose mellom belegningssteinenJa, det var sånn jeg skulle hatt, men det har jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Quick-fix for fjerning av mose mellom belegningssteinenMamma og pappa har slått en spiker i enden på et kosteskaft. Ikke veldig quick-fix, men bedre for ryggen enn å stå på alle fire og skape iallefall.
![]() |
|
|