|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Stabilt ustabil...
|
![]() MacBook Pro-spørsmålGreat. Teknologi er finfine greier. Spesielt når det virker, man får det til (og evt har bruksanvisning. )
![]() |
#2 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: MacBook Pro-spørsmål
Alfakrøllen på Mac er ein eigen knapp, ved sida av enter-tasten. Resten kan eg ikkje svare deg på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: MacBook Pro-spørsmålAlfakrøll har egen tast, ved siden av returtasten, under *-tegnet. (Kilde: youtube.com) (Jeg anbefaler sterkt å ha engelsk som systemspråk istedet for norsk. Mye lettere å google seg frem til løsninger når man har hele den engelske brukerbasens tips å grave blant, enn bare nordmenns...)
![]() |
![]() |
#4 |
Stabilt ustabil...
|
Høh. Hvordan mener de at man skal finne ut hvor hvor alfakrøll er , når den er merket av påtastaturet et annet sted enn der den egentlig er??
![]() |
#5 |
Stabilt ustabil...
|
Men alt i menyer er på svensk; anbefaler du å ha det på engelsk, sier du? Eller er systemspråk noe annet igjen? :datanek:
![]() |
#6 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: MacBook Pro-spørsmålJa, systempråk (eller menyer som du kaller det) har jeg valgt å ha på engelsk. Men jeg har stavekontroll i Word og sånt på norsk, og norsk tastatur selvsagt. Men alle menyer og menyvalg er på engelsk.
![]() |
![]() |
#7 |
Stabilt ustabil...
|
Urk. Det får vente, tydeligvis,
![]() |
|
|