|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Solgt vognen - sendes fra Oslo til TrondheimJepp, vognen er solgt og jeg skal få sendt den til Trondheim. Hos Posten koster det 255,- med egenemball. Norgespakke, men mulig med tillegg mtp maksmålene. Er det noen andre måter (til noenlunde samme pris) som også funker? NSB og Lavprisekspressen tar ikke med baggasje uten passasjer. Jeg hadde tenkt å kjøpe bobleplast i morgen, pakke vognen godt inn og sende i transportbagen, som skal selges med den. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Solgt vognen - sendes fra Oslo til TrondheimJeg har fått tilsendt vogn (kjøpt her inne) gjennom posten, og det fungerte supert. (Sånn rent bortsett fra at den var på vei ut av landet før den plutselig endte opp på døra.)
|
|
|
|
#3 |
|
Originala
|
Sv: Solgt vognen - sendes fra Oslo til TrondheimJeg har dessverre ikke sjanse til å skvise en vogn inn bilen (siden den i anledning sommerferie er fylt til randen), men jeg har sendt både vogn og sykkelvogn fra Trondheim til Oslo. Vogna ble delvis demontert og lagt i en diger pappeske. Denne ble godt surret igjen med tape. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solgt vognen - sendes fra Oslo til TrondheimJeg sendte nettopp en sykkelvogn fra Trondheim til Tromsø. Ofret et par gamle stretch-lakener og en ruller med bruntape. Skjønner ikke hvorfor du skal styre med forskjellige transportmuligheter hvis noen har kjøpt vognen og skal betale porto?
|
|
|
#5 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solgt vognen - sendes fra Oslo til Trondheim
Nei, si det? Jeg tenkte bare at jeg skulle finne billigste og beste sendemåte. Det blir nok Posten, tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solgt vognen - sendes fra Oslo til TrondheimJeg har sendt med Nor-way bussekspress for rundt 200,-
|
|
![]() |
|
|