|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?En gang innimellom blir jeg dratt inn i mine gamle perfeksjonist-drømmer. Tanken om å få til "alt" virker forlokkende og får meg til å fundere over hvordan jeg kan få det til. Det er selvsagt helt urealistisk for meg, all den tid jeg er både kronisk syk og bedagelig anlagt. MEN, jeg undres, finnes denne perfekte kvinnen jeg drømmer om? Og finnes hun her inne? I så fall vil jeg virkelig vite om deg
Det er garantert mer som skal på listen altså. Hun er tross alt perfekt. SÅ. Er du her på FP?
![]() |
#2 |
Jamning
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Gah! Jeg glemte reiser. Hun reiser jo både titt og ofte denne kvinnen. Med mannen, med familien, med venninner. You name it!
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Jeg går ut fra at du har skrevet dette litt for moro, men det er to ting jeg lurer på:
Hvis man skulle ta dette på alvor, ville listen min sett ganske annerledes ut enn din.
![]() |
![]() |
#4 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Døh, døgnet har bare 24 timer, selv for den perfekte kvinne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Midt i alt dette perfekte så er hun en sånn som "ikke bryr seg om rot" eller bruker opp evnene sine på sånne trivielle ting. Det er bare det at hjemmet hennes på magisk vis alltid ser ganske strøkent ut, for hun har selvsagt med sin gode smak funnet en mann som tar seg av sånt.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
weird
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Hehe. Så lenge du ikke også har "arrogant" på lista er det helt greit, synes jeg. Og det er du jo ikke.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
weird
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Forresten: Den ekte lista mi ville nok ha sett litt annerledes ut. Altså ikke så mye hva man gjør, men hvordan man er. Selvironi, nysgjerrighet/ønske om å forstå andre bedre, empati, humor osv.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Jeg registrerer hvertfall at jeg er milevis unna og det plager meg ikke i særlig stor grad. Med så mange krav til et perfekt liv ville jeg trolig vært enda mer deprimert embetet allerede er.
![]() |
#11 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Det er i hvertfall ikke meg.
![]() |
![]() |
#14 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Ingen er perfekte så det så.
![]() |
#15 |
Jamning
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?
Joda, det er skrevet for moro og jeg har prøvd å la min selvironi og mer avslappede holdning til livet skinne gjennom.
Ahhh! Punktet om et perfekt hjem glemte jeg jo! Det er jo et vesentlig punkt. Det er nemlig der det liksom rakner for meg. Holde huset ryddig lissom
Ikke utstøtt. Det siste punktet forklarer jo litt. Hadde du klart å ha huset på "g" i tillegg måtte du ha forklart meg hvordan du får det til! Jeg blir nysgjerrig på sånt.
De tingene du nevner her føler jeg er mer en beskrivelse av et godt menneske, ikke perfekt. Men jeg skjønner hva du mener, og det er jo klart at disse tingene er langt viktigere, eller skal man si har større påvirkning i livet, enn de punktene jeg nevner.
Ja, disse punktene glemte jeg! De skulle stått. Hun leser aviser, hører på interessante radioprogrammer om viktige ting. Leser alle de riktige bøkene, gjerne om politikk eller miljøvern. Og DER kom jeg på en annen ting. Hun resirkulerer jo for svingende. Herlighet hvor god hun er å resirkulere!
Tja si det? Tvangstanke tror jeg...eller bare en eller annen fjong/teit ide
Pfft....det kan du ikke vite
![]() |
#20 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?Hvorfor må den perfekte kvinne blogge så mye? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|