Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPad 2 - iOS 5...

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-12, 21:47   #1
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

iPad 2 - iOS 5...

Hvordan oppdaterer jeg ipaden til iOS 5? lenge siden AppStore ble besøkt og ser nå at det er mange apper som ikke funker...

Gammel 09-07-12, 21:52   #2
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPad 2 - iOS 5...

Du må vel koble den til wifi og ta deg en tur inn i iTunes. Alternativt: Koble til wifi og så gå på Innstillinger - Generelt - Oppdatering

Gammel 09-07-12, 21:58   #3
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg kobla til macen med ledning og oppdaterte via iTunes.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-12, 21:58   #4
Amic@

Amic@ sin avatar

Standard

Takk for raskt svar..

Er ikke så vant til dette. Fant det ikke i iTunes og under generelt så jeg ikke oppdatering... Jeg begynner å bli gammel og utdatert...

Og har ikke Mac..

Gammel 09-07-12, 22:05   #5
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Velger du generelt på innstilligånger skal oppdatering være valg nr 2 fra toppen.

Gammel 09-07-12, 23:22   #6
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Velger du generelt på innstilligånger skal oppdatering være valg nr 2 fra toppen.

Den kom med iOS5, så hvis en har 4 så må en koble til PC med USB og starte iTunes så ordnes det derfra.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-12, 23:43   #7
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ahhhhh, alt jeg ikke vet.

Gammel 10-07-12, 08:34   #8
Amic@

Amic@ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Den kom med iOS5, så hvis en har 4 så må en koble til PC med USB og starte iTunes så ordnes det derfra.

Da skjønner jeg hvorfor jeg ikke fant det. Da får jeg koble den til pc!

Takk for hjelp!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:34.