|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Speilrefleks til rundt 3000 kr?Jeg har fått "bursdagspenger" av kjæreste og mine foreldre, og har tenkt en stund på å skaffe meg speilreflekskamera. Har ikke hatt før, men tar en del bilder, og synes jeg tar ganske fine bilder med min Sony H10. Den begynner å bli noen år (5-6 tror jeg), men er fortsatt bra. Kjæresten har et lite kompaktkamera, så skal jeg/(vi) ha ny er det dumt med to kompaktkamera.
![]() |
#6 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Speilrefleks til rundt 3000 kr?Her er et til under 3000 kr. Jeg har ikke prøvd akkurat denne modellen.
![]() |
#7 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Speilrefleks til rundt 3000 kr?Det er jo en grei deal med 1000kr avslag ca. (3500 for kamera 2000 for objektivet). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Speilrefleks til rundt 3000 kr? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: Speilrefleks til rundt 3000 kr?Det ser ut som en veldig god deal. Jeg kjenner ikke så godt det kameraet der, men ulempen med de billigste nikonkameraene er at de ofte ikke har autofokusmotor. Det utelukker noen objetivtyper, men de fleste aktuelle objektiver har nok egen autofokusmotor så jeg tror ikke det blir noe problem i praksis. Jeg liker best nikon forresten.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Speilrefleks til rundt 3000 kr?Gratulerer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
trenger lading
|
![]() Sv: Speilrefleks til rundt 3000 kr?Da har jeg hatt kameraet en uke. Har jobbet litt mye, så jeg har ikke fått prøvd det så mye enda. Men har lekt meg litt da.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Speilrefleks til rundt 3000 kr?Jeg har også Canon EOS 600D. Veldig fornøyd. Jeg gikk på et grunnleggende kamerakurs (1 dag), og har fått veldig mye mer ut av kameraet etter det (uten å kjøpe mer utstyr). |
![]() |
![]() |
|
|