|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() [Hage] Hva gjør jeg med de her bedene?En masse viltre tette planter har blitt røsket vekk fra to bed og jeg føler allerede nå at det har blitt så mye bedre. Bedene er på hytten vår så de må være så enkle som mulig å ha å gjøre med. Det som var i bedet er planter som tidligere eiere hadde plantet og det var overgrodd og jeg ante ikke hva som var ugress og hva som skulle være der (så jeg fulgte litt min pappas tips om at alt jeg likte var blomster og resten var ugress |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hage] Hva gjør jeg med de her bedene?Jeg hadde nok gått for en del forskjellige Hostaer, de er fine, dekker godt og blir ikke høye. I tillegg kan du ha markdekkeroser og kanskje klaseroser, det finnes noen som ikke blir så veldig høye. Jordbær er også ganske fint (og godt) som bunndekkeplante. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hage] Hva gjør jeg med de her bedene?Og akeleier, selvfølgelig, de har også en ganske lav tue med høye blomster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Curlingkone
|
![]() Sv: [Hage] Hva gjør jeg med de her bedene?Pensjonistaktig.
![]() |
|
|