|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2012
![]() |
![]() Siste hentedato for pakke i posten!Hei Sist redigert av Sara-ram : 12-07-12 kl 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Siste hentedato for pakke i posten!Sikker på at butikken er stengt nå da?
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Siste hentedato for pakke i posten!Her går uavhentede pakker ut fra post-i-butikk med den ordinære posten når den hentes, i 16-17-tida på ettermiddagen. Men om de går på siste dato for henting eller dagen etter vet jeg ikke. Jeg vil tro at i morgen tidlig går bra hvis de går dagen etter.
![]() |
#4 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2012
![]() |
![]() Sv: Siste hentedato for pakke i posten!Butikken stengte kl 19 i dag. Ja, må nok være der ved åpningstiden i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Siste hentedato for pakke i posten!
Som når man skal på ferie og bestiller kontaktlinser i god tid, men de ikke kommer når de skal, og du bruker en formue i nødlinser og de opprinnelige kommer mens du er bortreist
![]() |
#6 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Siste hentedato for pakke i posten!Aner ikke hvordan det er med post i butikk, men da vi var på ferie i april/mai var det en pakke som tok 5-6 uker fra USA - altfor lenge med andre ord, og vi rakk da ikke ta den imot før ferien. Hentelappen kom bare få dager etter avreise, og jeg ringte posten for å si at vi kom hjem dagen etter hentefristen og lurte på om de kunne holde den igjen en dag ekstra. Det gikk ikke :shock: Fikk en venninne til å hente den da, men jeg ble faktisk overrasket.
![]() |
![]() |
#7 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Siste hentedato for pakke i posten!Jeg mener at jeg har lest at mer eller mindre ingen pakker blir sendt tilbake før 1 august. På grunn av ferien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Siste hentedato for pakke i posten!Hvordan gikk det, fikk du hentet pakken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Siste hentedato for pakke i posten!
Eg måtte verkeleg stå på for å få kundeservice til å sette meg over til det lokale postkontoret. Dei let pakka ligge lenger enn hentefrist. I mitt tilfelle hadde mannen prøvd å hente for meg, men fekk ikkje lov fordi ham ikkje var meg. Dette hadde tatt tid, på grunn av åpningstidene til postkontoret og jobben hans. Eg var, på grunn av sjukdom, nødt til å ta taxi for å komme meg dit, og bad derfor om å utsette tre-fire dagar, til eg likevel skulle bruke taxi for å komme meg til behandling. Dette var i orden for det lokale postkotoret, men ikkje for kundeservice. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Siste hentedato for pakke i posten!I følge http://www.posten.no/kundeservice: |
![]() |
![]() |