|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Hjelp til felling av masker (strikking)Dette gjelder en oppskrift spesielt, men også generelt.
![]() |
#2 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hjelp til felling av masker (strikking)Korleis ser M1 ut? Det ser nesten ut som fellinga er i sjølve mønsteret, sidan det ikkje står meir konkret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Hjelp til felling av masker (strikking)Takk, bai. Da jeg så kommentaren din så jeg plutselig at det var et lite mønster tillegg (på et annet ark. Og jeg kan da fortelle at jeg har faktisk regnet riktig helt av meg selv!
![]() |
#4 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hjelp til felling av masker (strikking)Jeg pleier å dele maskeantallet på antallet som skal felles av.
![]() |
#6 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til felling av masker (strikking)Hvis du har iPhone, iPod eller iPad vil jeg anbefale en app som heter Knit Evenly.
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
![]() |
![]() Sv: Hjelp til felling av masker (strikking)Kult med sånn app! Tusen takk for tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|