|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bolia sofa - hvilket stoff?Vi kjøpte brukt Bolia-sofa på finn.no for et par mnd siden. Nå har vesla klart å tisse i sofaen og den trenger altså litt rengjøring. Sist redigert av Olifant : 17-07-12 kl 17:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bolia sofa - hvilket stoff?Det ser ut som nantes, eller hva-det-nå heter. Bolias mest solgte.
![]() |
#3 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bolia sofa - hvilket stoff?
Takk. Er det jeg vil gjetta på selv basert på bildene på nettet, men vanskelig å sammenligne altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bolia sofa - hvilket stoff?Jeg har samme sofa :myser: Kjøpte med en pakke med renseprodukter da jeg kjøpte sofaen. En firkantet eske med et par (?) produkter inni. De/den skulle fjerne flekker. Har sluppet å bruke den i sofaen, men forsøkte i bilen på noen sjokoladeflekker i baksetet - og det ble som nytt. Det var et skum man skulle legge på, og tørke av/gni inn med runde bevegelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Bolia sofa - hvilket stoff?Jeg har vasket min med dampvasker, det fungerte helt fint! Har dog mørkere farge, men det er samme stoffet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bolia sofa - hvilket stoff?Har akkurat samme stoff og farge, og vi fikk vasket bort alt med tepperenser da eldstegutten kastet opp i sofaen rett før jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vaklende
|
![]() Sv: Bolia sofa - hvilket stoff?Jeg så på det trekket forrige uke, og tror også det er nantes. Butikkdamen så hun hadde hatt sofa med det trekket selv. Hun hadde vasket det på tretti og tatt det på igjen før det tørket (pga krymping). Hadde fungert. Dampvasker skulle også fungere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Einsam
|
![]() Sv: Bolia sofa - hvilket stoff?Alle avtagbare sofatrekk vaskes i maskin i mitt hus - i tillegg til at jeg har brukt tepperensemaskin for å få vekk dypere i putene. Aldri krympet, men vasket max 30 grader, og brukt bakteriedrepende middel etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|