|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Norges kristne - Hvilket århundre var vi i, sa du?Sitat fra FB-siden til det nye politiske partiet "Norges kristne":
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Norges kristne - Hvilket århundre var vi i, sa du?Denne siden er laget av en temmelig gal mann som legger til mennesker i gruppa si uten tillatelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Norges kristne - Hvilket århundre var vi i, sa du?Er det ikke litt selvmotsigende å øke støtten til aleneforeldre vesentlig samtidig som man forbyr skillsmisse?
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Norges kristne - Hvilket århundre var vi i, sa du?
Fyren som har laget siden er selvmotsigende i seg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norges kristne - Hvilket århundre var vi i, sa du?At mannen som har laget siden er gal er det vel liten tvil om, men hvis du leser nedover veggen ser du at han ikke er alene, det er det som er skremmende.
![]() |
#6 |
|
Nei han er ikke alene. Denne gruppen er velkjent og navnene der er kjente. Det er blant de mest fanatiske og forskrudde som finnes. Jeg ville bare understreke at det ikke er snakk om over 500 slik siden kan gi inntrykk av. Det er snakk om 10-20 mennesker som har bombardert nettsider og ødelagt for andre kristne i årevis. Jeg er blant dem som blir fordømt opp og i mente av denne gjengen og jeg har fulgt skriveriene i årevis. Jeg frykter dem ikke. Det er mange andre jeg frykter veldig mye mer for å si det sånn. Det er mange jeg synes er skremmende, men ikke disse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er sikkert snakk om enker og enkemenn, og eventuelt voldtatte kvinner som er blitt nektet abort. Noe annet er vel sikkert helt utenkelig.
![]() |
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norges kristne - Hvilket århundre var vi i, sa du?Jeg skjønner ikke helt på hvilket grunnlag du mener at vi skal rapportere denne gruppen? Uten at jeg har satt meg så veldig mye inn i FBs rapporteringssystem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Norges kristne - Hvilket århundre var vi i, sa du?Klart det er mulig. Alle visste vel at det fantes kristenfundamentalister av dette kaliberet som lever og ånder for å spre fordommer og intoleranse til likesinnede, og synes KrF er for rund i kantene. Skulle vel egentlig bare mangle at de ikke dannet eget parti, men jeg tviler sterk på at de noen sinne kommer over sperregrensa.
![]() |
![]() |
#10 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Det er jo et hederstegn, Fnatten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Ja det oppleves i grunnen helt greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Norges kristne - Hvilket århundre var vi i, sa du?Hvem er dette? Link? Er det krisesenter.org-&co som er i farta? |
![]() |
![]() |
#15 |
Gjer så godt eg kan
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norges kristne - Hvilket århundre var vi i, sa du?Mange interessante medlemmer i den gruppa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norges kristne - Hvilket århundre var vi i, sa du?Jøss, måtte jo inn å lese.
![]() |
#18 |
can-jur
|
![]() Sv: Norges kristne - Hvilket århundre var vi i, sa du?Du store. Jeg trodde sånne bare fantes i parodier.....
![]() |
![]() |
#20 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Norges kristne - Hvilket århundre var vi i, sa du?Ah, vi snakker om mannen som gikk hardt ut og mente utøyadrapene var en forståelig konsekvens av avkristningen av Norge. Det demrer.
![]() |
|
|