Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Må-ha-apper til Samsung?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-12, 10:18   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Må-ha-apper til Samsung?

Forslag/tips til gode apper, evt. må-ha, til Android?

Ja, og hva er beste alternativ/app til å sende meldinger tilsvarende iMessage - også til iPhone-brukere?

Gammel 21-07-12, 10:26   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må-ha apper til Samsung!?

Om du går til «Play butikken» så søker du jo frem de appene du ønsker, ut i fra hva du har hatt før? Det er jo ofte at appene båre funker for Iphone og Android.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 10:33   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jepp, men kunne jo hende jeg trengte en oppdatering og at det er noen stalltips der ute lell

Gammel 21-07-12, 10:37   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Jepp, men kunne jo hende jeg trengte en oppdatering og at det er noen stalltips der ute lell

Helt klart.

Jeg er ikke sånn ihuga appbruker. Jeg har 1881, handlelister, tv guide, Facebook, ARK e-bok, Barcode, DNB, Instagram, Matprat, Nespresso, Norsk TIpping, WhatsApp Messenger (men bruker den lite) ,WiMP…

Gammel 21-07-12, 10:48   #5
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

1881 eller Gule Sider er veldig kjekt - blir gjort oppslag når telefonen ringer, slik at man da ser hvem som ringer uten at man har det lagret som kontakt. Og ringer man nummer man ikke har ringt tidligere, blir det slått opp og man har mulighet til å enkelt lagre detaljert kontaktinformasjon på en rask måte.

Ellers er jo Chrome-nettleseren ikke så dum. Liker den bedre enn Androids vanlige nettleser.

I tillegg til den vanlige Facebook-app-en bruker jeg også Facebook Messenger.

Gammel 21-07-12, 11:09   #6
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

imdb-appen er fin, filmweb også
her i byen har vi en app som heter "neste avgang", hvor man får tak i neste bussavgang enkelt. Bank-appen må man ha, og wordfeude

Gammel 21-07-12, 20:34   #7
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

I tillegg til det som er nevnt, har jeg lastet ned antivirusprorgram (TrustGo) og AirDroid til å overføre bilder/musikk mellom data og mobil.

Og donorkort!

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 20:39   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

I tillegg til det som er nevnt, har jeg lastet ned antivirusprorgram (TrustGo) og AirDroid til å overføre bilder/musikk mellom data og mobil.

Og donorkort!

Ah, tips til meg og!

Gammel 21-07-12, 20:40   #9
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 263
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis jeg kanskje muligens får en sånn til bursdagen så skal jeg ha en app som forteller meg hvor langt jeg har gått i løpet av en trilletur.
Instagram skal jeg i hvert fall ha.

Jeg har aldri hatt smart(ass)telefon før, så jeg tar gjerne med meg tips på hva som er lurt og gøy.

Jeg burde antakelig ha kjøpt den appen som forteller hvilken pupp babyen fikk sist, men der går grensa.

Gammel 21-07-12, 21:12   #10
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

...

Sist redigert av shute : 12-11-12 kl 18:52.
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 21:56   #11
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Må-ha apper til Samsung?

Wordfeud og Mindfeud.

Gammel 22-07-12, 22:30   #12
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ah, tips til meg og!

Er det noen som vet om en bra kalenderapp, hvor man kan legge inn turnusen sin?

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 23:35   #13
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Må-ha apper til Samsung?

Endomondo

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.