|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Søm: Halsribb som skal sys på er mindre enn halsutskjæringenVet ikke om overskriften er godt nok forklart, men jeg holder altså på med kjole til snuppa. Stoffet er jersey stretch og jeg holder nå på med halsen. jeg har sydd halsribben sammen til en ring og skal montere den på overdelen. Det står forklart enkelt hvor sømmen bak skal, samt markering foran, men jeg får liksom ikke dette til å stemme for halsribben er kortere enn selve halsutskjæringen på overdelen
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Søm: Halsribb som skal sys på er mindre enn halsutskjæringenRibben skal være kortere, fest den med fire nåler (en i hvert "hjørne") slik at du får spredd den nok ut til at den sitter jevnt over det hele. Den er jo elastisk, og det blir bra når det er ferdig.
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
![]() Sv: Søm: Halsribb som skal sys på er mindre enn halsutskjæringenTusen takk, Ru
![]() |
![]() |
#4 |
#IsItOctoberYet?!
![]() Sv: Søm: Halsribb som skal sys på er mindre enn halsutskjæringenDet funket utmerket - takk for hjelpen
![]() |
![]() |
|
|