|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som har modifisert garderobeskap som er for store?Hei, jeg har et gammelt hus med ukurante mål fra gamle, plassbygde skap og skrå vinker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har modifisert garderobeskap som er for store?Det burde gå helt bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har modifisert garderobeskap som er for store?Kan det funke med 37 dype fra Ikea da?
![]() |
#4 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Noen som har modifisert garderobeskap som er for store?Vi lagde plassbygde skap på hytta. Kjøpte løse dører på Bauhaus, brukte 2"4" og hobbyplater som avsluttning av skapet og som hyller. Ble veldig bra.
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Noen som har modifisert garderobeskap som er for store?Er du sikker på at de smaleste skapene fra Ikea ikke vil fungere? De har ganske ok løsninger for garderobestenger til dem. Ellers burde det gå fint å snekre selv, men det krever at du har god sag og annet verktøy for boring av riktige hull etc.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() Sv: Noen som har modifisert garderobeskap som er for store?Jeg er i tenkeboksen. Opprinnelig hadde jeg tenkt på 37 cm dype Ikea-skap. men jeg får ikke skyvedører på 1 meter brede løsninger. Det hadde vært så bra med skyvedører.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|