|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Kan du sitte helt stille?Jeg er på konferanse. Jeg har egentlig ikke sett på meg selv som spesielt rastløs, men jeg konstaterer at folka rundt meg sitter helt, helt stille på stolene sine. De er stort sett amerikanere, hvis det er en relevant opplysning.
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan du sitte helt stille?Da sovner jeg. Men hvis jeg sovner sitter jeg stille. |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kan du sitte helt stille?Jeg er nok litt som deg, må i hvert fall ha noe å skrible på e.l. Jeg sliter med å følge med på foredrag som varer stort lenger enn tre kvarter, selv om det er kjempespennende. Så helt stille klarer jeg ikke å sitte nei, men jeg følger jo med likevel.
![]() |
#5 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Kan du sitte helt stille?Jeg er en mark! Hvis jeg ikke får beveget meg litt eller pillet på ting, så får jeg fysisk vondt inni meg. Hehe. Men så vet jeg nå hvorfor jeg er slik da.
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Kan du sitte helt stille?Jeg sitter helt stille uten problem.
![]() |
#7 |
Textrovert
|
![]() Sv: Kan du sitte helt stille?Jeg er også mark. Ikke det at jeg nødvendigvis fikler med ting, men jeg flytter på meg i stolen og strekker ut beina, kikker opp i taket, osv. Jeg øver meg på å sitte stille når jeg er på kino, for jeg merker der at jeg sitter mer urolig enn de fleste rundt meg.
![]() |
#8 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Kan du sitte helt stille?Jeg plukker nok ikke så mye på ting, men bytter stilling en million ganger. Bekkenet mitt begynner fort å pipe om jeg sitter for lenge stille.
![]() |
#9 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du sitte helt stille?Veldig markete jeg også, og liker best å kunne fikle litt eller tegne.
![]() |
#11 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kan du sitte helt stille?Nei. Jeg fikler og drodler og rører meg hele tiden. Sitter jeg helt stille går tankene og jeg får ikke med meg noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Kan du sitte helt stille?Vet du, bare det å LESE om det gjør at det kribler i meg.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du sitte helt stille?Jeg er en makk
![]() |
#16 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du sitte helt stille?Ja jeg sitter litt urolig, men det gjør de fleste jeg er på kurs og konferanse med. Strikking er helt uaktuelt da det virker veldig useriøst, men jeg sitter gjerne og noterer på iPad'en eller lignende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Kan du sitte helt stille?
Der er jeg og, men det hender jeg må avbryte eller reise meg opp i møter med helt ukjente også. Når det blir så ille at jeg mister evnen til å høre eller delta og tårene er i ferd med å sprette (mer av frustrasjon egentlig) må jeg jo bare gjøre noe.
![]() |
#18 |
maler
|
![]() Sv: Kan du sitte helt stille?Jeg har også vært fascinert over hvor stille mange sitter på sånne konferanser. Og når du nevner det føler jeg meg ikke like urolig på norske kurs, der sitter flertallet litt urolig. Er det trenbart tro? Jeg føler at musklene sovner og jeg går tom for luft når jeg sitter sånn, det hjelper ikke at temaet er spennende. Det hjelper imidlertid at foreleser er en veldig god forteller.
![]() |
#19 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kan du sitte helt stille?Jeg fikk lett tresmak i rumpa før prolapsoperasjonen, men etter den kan jeg sitte pal i det uendelige! Jeg må ta notater for ikke å sovne og kombinerer det med smugsurfing hvis temaet er litt på siden.
![]() |
#20 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Kan du sitte helt stille?Jeg droddler, om det ikke er lov å strikke. Mark har jeg i mengder !
![]() |
|
|