|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Originala
|
![]() Fra åpningseremonien OL 2012 (var det en nazi-hilsen jeg så?)Da Tyskland kom inn, var det faktisk en nazi-hilsen fyren på tribunen gjorde? Altså han som var i fokus? Eller var det bare en som ikke hadde koordinasjonen helt på plass? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra åpningseremonien OL 2012 (var det en nazi-hilsen jeg så?)Haha, nå måtte vi spole tilbake her og se. Først så vi jo fire folk som vinket ganske vanlig, og vi ble enige om at det ikke var noe særlig nazi-aktig over det. Men så kom jo han ene fyren, og det var ganske tvilsomt, ja.
![]() |
#3 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra åpningseremonien OL 2012 (var det en nazi-hilsen jeg så?)
Så det ikke selv, ettersom jeg ikke så på, men flere på FB har kommentert det samme.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fra åpningseremonien OL 2012 (var det en nazi-hilsen jeg så?)
![]() |
#5 |
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra åpningseremonien OL 2012 (var det en nazi-hilsen jeg så?)Ikke særlig tvil der, nei.
![]() |
#7 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Fra åpningseremonien OL 2012 (var det en nazi-hilsen jeg så?)Jeg må si jeg reagerte jeg også....men jeg velger å tro at han bare var fryktelig uheldig.
![]() |
#8 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Fra åpningseremonien OL 2012 (var det en nazi-hilsen jeg så?)Reagerte på den ja. Trodde det var en av Tysklands ledere, men ser nå at det
![]() |
#9 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Fra åpningseremonien OL 2012 (var det en nazi-hilsen jeg så?)Jeg så det "live", og kvapp skikkelig. Men det er en gammel mann, som kan ha forsøkt å vinke "stort", og så har det blitt stivt og hakkete og minner om nazi-hilsen. Dagbladet-artikkelen har jo heller ikke konkludert med at det var nazi-hilsen. Noen i kommentarfeltet mener det er et tysk æresmedlem av IOC, og at han har leddgikt.
![]() |
#11 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Fra åpningseremonien OL 2012 (var det en nazi-hilsen jeg så?)Får virkelig håpe han bare prøvde å vinke. Jeg klarer ikke tro at nazistene velger OL-åpningen som en arena for å gjøre en nazi-hilsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra åpningseremonien OL 2012 (var det en nazi-hilsen jeg så?)Jeg skvatt også skikkelig til da jeg så dette. Jeg håper han bare var ukoordinert, men jeg tror i grunnen ikke det. I så fall så er det veldig trist.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra åpningseremonien OL 2012 (var det en nazi-hilsen jeg så?)Mnei, jeg tror ikke det. Hadde det vært en nazihilsen, så mener jeg han hadde strakt ut armen og holdt den rett ut, ikke viftet den fram og tilbake. Han hadde også spredte fingre. Jeg trodde de skulle holde armen, håndflaten og fingrene rett, med fingrene samlet og stive. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Fra åpningseremonien OL 2012 (var det en nazi-hilsen jeg så?)Jeg tror bare det var en småforvirret gammel mann, som ikke helt er vant til å hilse.
![]() |
|
|