|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Skur til søppeldunkeneVi ønsker å snekre et skur/stativ whatever til søppeldunkene. Disse står nå langs en murvegg, mellom trappen opp fra gårdsplassen til inngangspartiet og garasjen, og det hadde vært fint å få skjule de stygge dunkene litt. Aller helst kunne jeg tenke meg en løsning med dører e.l. i front slik at elendigheten ble helt skjult, men sånt er kanskje ikke lov, sånn fra renovatørenes side? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Skur til søppeldunkeneLurer på akkurat det samme! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Skur til søppeldunkeneVel, jovisst er det lov å ha dører på i forhold til renovatørene, i alle fall alle steder jeg kjenner til.
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Skur til søppeldunkenehttp://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=98029
![]() |
#6 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Skur til søppeldunkeneHm. Nå tok jeg nettopp en kikkerunde ute med mannen, og vi ser at det jo er muligheter for å sette dunkene langs garasjeveggens utside, ut mot veien. Der har vi akkurat plantet thujahekk, men om vi tar opp et par av plantene og støper en liten platting for dunkene der, vil vi slippe å ha elendigheten inne på gårdsplassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Einsam
|
![]() Sv: Skur til søppeldunkeneVenter på forslag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Skur til søppeldunkeneVi har laget et fint hus til våre dunker. Det står på støpt sokkel i skråningen langs med innkjøringen. Vi har brukt samme kledning og taksten som på huset. Vet ikke hvordan jeg skal få lagt ut bilder her, men jeg kan sende til deg på epost, om du vil.
![]() |
|
|