Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Manga på norsk

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-12, 23:47   #1
Left
Passiv

Standard

Manga på norsk

Sønnen min ønsker seg Manga, og jeg er selvsagt med på alt som kan få han til å lese, så er det noen som vet hvor man får kjøpt Manga på norsk?

Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 01:50   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Manga på norsk

Sjekk Outland, de burde ha et greit utvalg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 14:10   #3
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Sjekk Outland, de burde ha et greit utvalg.

På norsk også, altså? Jeg har bare sett engelske manga på Outland. Jeg har riktignok bare vært på Outland i Kristiansand.

Gammel 05-08-12, 14:14   #4
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg spurte samboeren nå, og han mener å ha sett norsk manga på noen matbutikker.

Gammel 05-08-12, 14:24   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

På norsk også, altså? Jeg har bare sett engelske manga på Outland. Jeg har riktignok bare vært på Outland i Kristiansand.

Ja, de har noe, men selvfølgelig mest på engelsk. Ellers kan nok en god Narvesen ha noe også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 14:46   #6
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Biblioteket har manga. Om de ikke har det i din filial, kan du fjernlåne.

Naruto
One piece
Death note (er ikke sikker på om denne er på norsk)
Yu-gi-oh

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 17:20   #7
Left
Passiv

Standard

Takk for tips. Han er ganske god i engelsk egentlig, og han er helt Naruto-nerd, så jeg tenker at engelsk sikkert går fint.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.