|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Manga på norskSønnen min ønsker seg Manga, og jeg er selvsagt med på alt som kan få han til å lese, så er det noen som vet hvor man får kjøpt Manga på norsk? |
![]() |
![]() |
#3 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Manga på norsk
På norsk også, altså? Jeg har bare sett engelske manga på Outland. Jeg har riktignok bare vært på Outland i Kristiansand.
![]() |
#4 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Manga på norskJeg spurte samboeren nå, og han mener å ha sett norsk manga på noen matbutikker.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Manga på norsk
Ja, de har noe, men selvfølgelig mest på engelsk. Ellers kan nok en god Narvesen ha noe også.
![]() |
#6 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Manga på norskBiblioteket har manga. Om de ikke har det i din filial, kan du fjernlåne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Manga på norskTakk for tips. Han er ganske god i engelsk egentlig, og han er helt Naruto-nerd, så jeg tenker at engelsk sikkert går fint. |
![]() |
![]() |
|
|