|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() 13-åring arrestert for å ha skrevet på pulten (abcnyheter.no, USA)Hjelp! Jeg innser at jeg er en forhenværende kriminell og priser meg lykkelig for at jeg bor i Norge og ikke i USA..
![]() |
#2 |
Live and let live
|
![]() Sv: 13-åring arrestert for å ha skrevet på pultenJøss. Det var jo fantastisk ressursbruk.
![]() |
#3 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: 13-åring arrestert for å ha skrevet på pulten (abcnyheter.no, USA)
![]() |
#4 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 13-åring arrestert for å ha skrevet på pulten (abcnyheter.no, USA)Har tegnet og skrevet og rispet og alt muligrart på mange pulter jeg.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 13-åring arrestert for å ha skrevet på pulten (abcnyheter.no, USA)Jeg og venninne ble kalt inn på rektors kontor for pultskriving...det var noe mindre pent om noen andre jenter på skolen.
![]() |
|
|