|
Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() De som skriv nynorsk, brukar de a- eller e-infinitiv?Og kvifor?
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: De som skriv nynorsk, brukar de a- eller e-infinitiv?Eg skriv ikkje nynorsk til kvardags, men eg har gjort det ganske mykje på jobb. Eg gikk over frå -a til -e på eit punkt, rett og slett fordi det er enklare å vere konsekvent på det sidan eg har e-infinitiv sjølv.
![]() |
#4 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: De som skriv nynorsk, brukar de a- eller e-infinitiv?Eg bruker også -e av same grunn som dei over, at det er det eg har i dialekta mi. Eg vel i det store og heile dei mest dialektnære formene, når eg skriv, men kjenner på utfordringa med at eg blir meir og meir utvatna i talemålet, etter å ha budd i Oslo i 11 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De som skriv nynorsk, brukar de a- eller e-infinitiv?Eg brukte først kløyvd infinitiv (har kløyving i dialekta der eg kjem frå, sjølv om eg aldri har brukt det sjølv), deretter -a. I løpet av åra har nynorsken min blitt meir utvatna, og -e er vel det minst ille i språket mitt. (Grøss.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De som skriv nynorsk, brukar de a- eller e-infinitiv?...
Ungen, 2009 Minste, 2013 Sist redigert av shute : 12-11-12 kl 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De som skriv nynorsk, brukar de a- eller e-infinitiv?E, fordi dialekta mi gjer det. Kvifor gjere vanskeligare enn nødvendig?
![]() |
#9 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De som skriv nynorsk, brukar de a- eller e-infinitiv?Da blir det a på meg tenker jeg
![]() |
#10 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: De som skriv nynorsk, brukar de a- eller e-infinitiv?-a, så mykje som eg kan. Når eg skal vera heilt sikker på å gjera det rett så hender det at eg køyrer -e, då kan eg liksom vera konsekvent heile vegen, men det passar dårleg med mi dialekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De som skriv nynorsk, brukar de a- eller e-infinitiv?
-a og -e er sidestilte former, og med mindre du har kløyvd infinitiv i eigen dialekt bør du absolutt ikkje gjere noko anna enn å vere konsekvent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: De som skriv nynorsk, brukar de a- eller e-infinitiv?A for det er nærast dialekta mi.
![]() |
#14 |
Søt og rar
|
![]() Sv: De som skriv nynorsk, brukar de a- eller e-infinitiv?Eg skriv nynorsk i enkelte sammanhengar, og brukar då e-infinitiv. Mest fordi det passar med dialekta mi (sunnfjord) og fordi det var slik eg (og alle andre) skreiv i grunnskulen.
![]() |
#16 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: De som skriv nynorsk, brukar de a- eller e-infinitiv?E-ending her sidan det er det som ligg nærast dialekta mi.
![]() |
#19 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: De som skriv nynorsk, brukar de a- eller e-infinitiv?Eg bruker e-infinitiv når eg skriv nynorsk. (Noko eg ikkje gjer så ofte)
![]() |
![]() |
#20 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: De som skriv nynorsk, brukar de a- eller e-infinitiv?I mi opprinnelege dialekt så er det a-endingar, men no som eg knotar, så er det e-endingar.
![]() |
|
|