|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Dobbel 40-årsdag?Skal i 40 års dag til en bekjent og mannen (kjenner ikke ham noe særlig) de skal feire dagen sammen. Jeg og min mann er invitert. Hva i all verden skal vi gi i gave.? Noen gode forslag? Er det nok om vi ligger på rundt 600 kr, eller er dette for lite??
![]() |
#2 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dobbel 40 års dag?Vi ga for 600 til en kamerat sin 40 årsdag for ikke så lenge siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dobbel 40 års dag?Jeg har litt bakoversveis, er det vanlig å gi gaver for 600 kroner i 40 årslag? Jeg personlig synes det høres mye ut, men jeg har ikke erfaring med å gå i 40 årsdager altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Dobbel 40 års dag?Er det snakk om en felles gave til 600,- eller er det kun til den ene jubilanten? Dersom det er til begge synes jeg kanskje det er litt lite? Men nå har jeg aldri vært invitert i 40-årsdag til noen jeg ikke kjenner så godt da... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dobbel 40 års dag?
Det var til begge, kanskje jeg finner noe litt dyrere da, jeg kjenner henne godt, men han har jeg bare snakket med et par ganger.. Kan egentlig ikke tenke meg at de andre gir noe særlig mer. Uteno, familien og de aller nærmeste vennene kanskje,! Vanskelig dette bursdagsgreiene
![]() |
#7 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dobbel 40 års dag?Jeg syns det høres helt greit ut med 600 til begge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dobbel 40-årsdag?600 er en fin sum. Du kan jo kjøpe champagne, hvis de drikker det.
![]() |
#9 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Dobbel 40-årsdag?Men er hun en bekjent og du kjenner nesten ikke mannen.. Hun er ikke en venninne engang? Vet sannelig ikke..
![]() |
|
|