|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Ditt beste familieferietips!Give it to me!!
![]() |
#2 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ditt beste familieferietips!Mitt beste familieferietips er sommerhus i Danmark.
![]() |
#3 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ditt beste familieferietips!Jeg er veldig sosial og har alltid likt å dra flere sammen. I fjor høst var vi imidlertid på en Ving resort i Hellas... bare oss fire, og det var utrolig deilig! Vi koste oss masse sammen, storebror fant lekekamerater, vi fant hyggelige mennesker å skravle med og vi kunne leie en norsk/svensk/dansk guide som barnevakt en kveld. Anbefales! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ditt beste familieferietips!Jeg er nok litt sånn "oversosial" i slike feriesammenhenger, og kjeder meg fort
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ditt beste familieferietips!Jeg liker veldig godt å reise på feriesenter i Danmark. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ditt beste familieferietips!Et sted vi skal for andre gang nå i sommer er til Romania. Forrige gang reiste vi på pakketur til Mamaia. Det var veldig ålreit og billlig. I år skal vi på rundtur i landet, men også innom Mamaia igjen. Det er ikke et sted for de veldig finefine, men vi trives veldig godt der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
kamerat
|
![]() Sv: Ditt beste familieferietips!Vi har en tendens til å ende opp med langsom øyhopping i Hellas. 2–3 øyer på 2–3 uker er veldig fint. Med bare ett barn er det ikke noe problem å ordne innkvartering på stedet (i hvert fall utenom juli og august).
![]() |
#10 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ditt beste familieferietips!
Ja, det blir uansett leilighet om vi skal dit.
![]() |
#11 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ditt beste familieferietips!Sjekka litt med Colorline.
![]() |
|
|