|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Gode interiørsider på nett?Vi har et helt hus å innrede, men jeg finner ikke noe jeg liker noe sted. Jeg må derfor tråle det store Internettet for å få inspirasjon. Noen som har gode tips? Vi trenger alt fra lampe i trappegang til bilder på vegger, gardiner, tepper og :kremt: kjøkkeninnredning. Hvor begynner jeg å lete?
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode interiørsider på nett?Hvilken stil? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: Gode interiørsider på nett?Jeg har funnet mye inspirasjon i interiørblogger, men det har tatt tid å plukke ut det knippet blogger som jeg syns er spiselig. Jeg liker farger og retro og det er heldigvis mange som blogger om det. Sjekk ut: http://norskeinteriorblogger.blogspot.no/html og se om du finner noen som passer deg.
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Gode interiørsider på nett?Det som ikke finnes i interiørbutikkene her omkring (shabby).
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gode interiørsider på nett?Har du kjøpt noen interiørblader da? Kan være my fint der altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode interiørsider på nett? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Borte
|
![]() Sv: Gode interiørsider på nett?Jeg har veldig mange interiørblader fra i fjor, Blondie. Vi du overta noen for litt ekstra inspirasjon?
![]() |
#11 |
Borte
|
![]() Sv: Gode interiørsider på nett?http://hviit.blogspot.no/
![]() |
|
|