Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

God pizza - Oslo Vest/Bærum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-12, 15:16   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God pizza - Oslo Vest/Bærum

Og barnevennlig. Jeg fikk plustelig jernteppe her.

Gammel 10-08-12, 15:19   #2
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: God pizza - Oslo Vest/Bærum

Til take away bruker vi pizzagutta på Slependen. http://www.pizzagutta.no/

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 16:03   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg tenkte spise der. Og sitte ute...

Gammel 10-08-12, 16:06   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dolly's ved Kinoen i Sandvika er grei nok. Pizzanini på Bekkestua er også hyggelig og barnevennlig. Vi likte aller beste Peppe's på Stabekk, men de har lagt ned restauranten.
Min unge og hippe kollega anbefaler http://www.apentbakeri.no/kafeer/asengata-42/. Men det er kanskje for langt utenfor alfarvei for dere?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 16:07   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mats & Martin på CCVest har god pizza. Jeg husker ikke om de har uteservering, eller om de bare åpner veggen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 16:07   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Melboden på Bærums Verk.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 16:24   #7
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Melboden på Bærums Verk.

Den skulle jeg også til å foreslå! Om dere ikke vil avvike fra pizza og heller prøve Pannekakehuset da, vår favoritt (der får man pannekaker "pyntet" som pizza ).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 16:36   #8
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Åh, pizzaen på Food Garage (Bølgen & Moi) på Sandvika Storsenter. Den er kanongod!

Gammel 10-08-12, 16:40   #9
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Åh, pizzaen på Food Garage (Bølgen & Moi) på Sandvika Storsenter. Den er kanongod!

Njah. Jeg har alltid likt maten der, men jeg spiste en pizza der forrige uke som IKKE var god. Den var med parmaskinke, og den var tydelig stekt i noe slags fett som gjorde at hele pizzaen smakte skikkelig porky. Jeg klarte ikke spise den, så mannen og jeg måtte bytte mat.

Gammel 10-08-12, 17:22   #10
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Pizza da Mimmo på Frogner.
http://www.pizzadamimmo.no/

Gammel 10-08-12, 17:22   #11
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Min unge og hippe kollega anbefaler http://www.apentbakeri.no/kafeer/asengata-42/. Men det er kanskje for langt utenfor alfarvei for dere?

Den er veldig god og det er veldig triveleg å sitte der! Men det er ikkje akkurat Oslo Vest/Bærum?

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 18:26   #12
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Melboden seff!

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 18:41   #13
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Det er lenge siden jeg har vært der, men La Såda på Majorstuen har(hadde?) god italiensk pizza.

Gammel 10-08-12, 18:43   #14
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

La Såda er bra, men det går vel ikke an å sitte ute der? Ikke er det barnevennlig heller. Det var for øvrig min lokalrestaurant i skikkelig gamle dager, helt fra da stedet het Hanefar. Da bodde jeg ca. 100 meter unna.

Gammel 10-08-12, 18:46   #15
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Det stemmer nok, Divine. De har ikke så mange sitteplasser, og ingen ute såvidt jeg vet. Men det har vel ikke Da Mimmo heller?

Gammel 10-08-12, 18:59   #16
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Det stemmer nok, Divine. De har ikke så mange sitteplasser, og ingen ute såvidt jeg vet. Men det har vel ikke Da Mimmo heller?

Pizza da Mimmo er ikke veldig stor, men har flere sitteplasser enn LaSåda tror jeg (men lenge siden jeg var der, så mulig jeg husker veldig feil nå altså)...? Men ingen ute så vidt jeg vet. Var det et krav?

Endret for å si at NÅ FØRST fikk jeg med meg den andre posten med ønsket om å sitte ute... Doh! Hva med en av de italienske på Aker Brygge da? De har en som heter Olivia som ikke er så ille: http://oliviarestauranter.no/

Endret IGJEN da jeg så at avdelingen på Aker Brygge er steng pga oppussing, men de har en på Tjuvholmen også.

Sist redigert av Njulaif : 10-08-12 kl 19:06.
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 19:09   #17
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Altså, jeg har allerede fasiten. Melboden, sa jeg!

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 19:37   #18
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

La Donna dei Truffi på Lysaker Brygge glemte jeg i farten. Da får man uteplass og god pizza.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 21:29   #19
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Jadda, Melboden er finfin. Men i en slik tråd er det vel obligatorisk å komme opp med alternativer som setter HI i et dilemma, eller har jeg misforstått?

Gammel 10-08-12, 21:44   #20
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.