|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() God kontinentalseng til rundt 10-12.000Vi er straks ferdig med å pusse opp soverommet og trenger ny seng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God kontinentalseng til rundt 10-12.000Jeg har ikke oversikt over hva som er på markedet nå, men jeg kan iallefall berette at vi har en Svane kontinentalseng som vi kjøpte for 8 år siden og som har vært veldig god. Den er fortsatt som ny. Vi betalte rundt 8-9.000 for den. Det var den gang en modell ca midt på treet prismessig i Svane sin kolleksjon. Det er praktisk at den har vendbare madrasser der man kan velge ulik fasthet. Det er veldig praktisk når man går ned 60 kg og plutselig trenger en mykere madrass iallefall. Overmadrassen er også vendbar med en sommer- og en vinterside. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God kontinentalseng til rundt 10-12.000Jeg har akkurat kjøpt en Wonderland kontinentalseng som kostet 10000 på salg (13 eller 14000 til ordinærpris; husker ikke). Jeg er veldig, veldig fornøyd. Den er kjøpt på Bohus, jeg tror tilbudet varte ut august (men det kan ha vært ut juli).
![]() |
|
|