|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Einsam
|
![]() Hekleteppehjelp!Dette skal jo bli bryllupsgave, og jeg vet fargene vil falle i smak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hekleteppehjelp!Jeg ville lagt dem mer tilfeldig. Tror det blir et utrolig flott teppe forresten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hekleteppehjelp!Du trenger jo ikke flere farger for å legge det i noe tilnærmet mønster, men kun min mening. Synes striper over et stort teppe blir mer rotete enn litt sånn hulter til bulter, som har en tendens til å se penere ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hekleteppehjelp!Sjekk denne siden: her kan du se ymse mønster: http://granny-square-colors.com/
![]() |
#9 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hekleteppehjelp!Et tips når det gjelder kjøkkenfliser i flere farger, er å legge et vilkårlig mønster i 4-5 bredder, og så gjenta denne bortover. Kanskje det vil funke for teppet ditt |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Einsam
|
![]() Sv: Hekleteppehjelp!Nå skjønte jeg.. og fikk lagt opp med en farge istjernefasong midten, og deretter en runde rundt der igjen med en og en farge.. ser hvertfall ryddigere ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Einsam
|
![]() Sv: Hekleteppehjelp!Synes dette ble bedre.. Men fikk ikke lagt opp en av fargene som hjerte enda, ble for lite til å bli fint.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hekleteppehjelp!Der skjønte du, ja. Synes det ser mer ryddig ut, i alle fall med tanke på at det skal bli et teppe med litt størrelse på. Glemte å si at jeg synes du har valgt flotte farger, da. Dessuten har du jammen kommet langt allerede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Einsam
|
![]() Sv: Hekleteppehjelp!
Dette ble mye finere ja! Litt stutt i topplokket innimellom |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Einsam
|
![]() Sv: Hekleteppehjelp!99 lapper er heklet |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hekleteppehjelp!
![]() |
#18 |
Einsam
|
![]() Sv: Hekleteppehjelp!Har foreløpig funnet den under, samt den forklaringen hvor lappene hekles sammen på siste runde.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|