|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sandaler som inneskoI barnehagen. Brukes det fortsatt av folk eller vil de se rart på småendringer og tenke at han har gamle foreldre som har vært ute av gamet en stund? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Sandaler som inneskoOg det holder å merke klær med etternavnene når det ikke er andre enn oss som heter det? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sandaler som inneskoI sønnen min sin barnehage er det i hvert fall mange som bruker sandaler som innesko. Sønnen min bruker ikke innesko i det hele tatt, jeg ser ikke helt poenget.
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Sandaler som inneskoPå småbarn brukte junior sånne skinntøfler fra nøstebarn. De var myke og fine synes jeg. På storbarn så ser jeg at de fleste bare bruker sokker inne så der har ikke junior innesko. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Curlingkone
|
Sv: Sandaler som inneskoDer jeg har jenta mi bruker de ikke innesko.
|
|
|
#6 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Sandaler som inneskoVesla har myke skinnsko fra Bisgaard som innesko i barnehagen.
|
|
|
#7 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Sandaler som inneskoSandaler er fine greier. Som barnehageansatt foretrekker jeg at klær er merket med barnets fornavn i tillegg til evt etternavn, for jeg kan ikke etternavnetnavnet på alle barna i barnehagen. (Vi har felles garderobe - tre avdelinger deler plass, klær flyter.)
|
|
|
#8 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Sandaler som inneskoHm. Jeg har en haug med lapper med etternavn (og søskens fornavn som jeg tenkte jeg kunne stryke ut) og håpet å ikke kjøpe nye. *gnien gjenbruker* forøvrig er det bare en avdeling i garderoben. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Sandaler som inneskoJeg ser at noen bruker sandaler på veslas avdeling i hvert fall, de som er to år og går og sånt. Hun bruker myke skinntøfler, og det tror jeg nok vi fortsetter med en stund, synes det virker mer behagelig (og mindre vondt når de tråkker på hverandres hender og sånt, mange veldig små på avdelingen). Vi merker med fornavn, etternavn og telefonnummer på sånne lapper. De er jo ikke så veeeeldig dyre akkurat, jeg har bestilt fra Askeladden.
|
|
|
|
#11 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Sandaler som innesko
Søsken har ikke gått der. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Sandaler som inneskoVi har veldig sjeldent etternavn (jeg og vesla), men jeg forventer ikke at de ansatte skal lære seg det så kjapt i hvert fall. Men det går sikkert bra, du kan jo bare høre med dem hva de foretrekker?
|
|
|
|
#13 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Sandaler som inneskoPå den småbarnsavdelingen jeg har jobbet har de fleste brukt sånne myke tøfler og sånne type turnsokker.
|
|
|
|
#14 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Sandaler som inneskoHos oss er det nesten ingen som bruker innesko, men sandaler går finfint det. Klart du kan bruke etternavn-lapper. Som polarjenta sier: Når noen bruker etternavnet som merking, så lærer man seg det veldig kjapt.
|
|
|
#15 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Sandaler som inneskoVi har brukt sandaler på guttungen helt siden han startet i bhg, fordi han trengte skikkelige saker på beina pga en skjevhet.
|
|
|
#16 |
|
Sv: Sandaler som inneskoBegge deler går helt fint. Lykke til med bhg. start! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Sandaler som inneskoSandaler er vel bra? (mine bruker bare sokker) |
|
|
|
|
|
#18 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Sandaler som inneskoSandaler er finfint, etternavn er sikkert ok, men jeg ville ringt og spurt. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Sandaler som inneskoJepp, og det tåler han nok helt fint. Jeg synes små føtter skal få gå uten sko så mye som mulig, og med sånne "gymsokker" han brukte før han gikk skikkelig, vil han bli like våt som uten.
|
|
![]() |
|
|