Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

iPhone og iMessage - tekstmelding

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-12, 11:57   #1
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

iPhone og iMessage - tekstmelding

Jeg er en forholdsvis ny iPhone bruker.
Jeg ser at det står iMessage på tekstmeldinger jeg sender til andre iPhone brukere. Teksten står i blå boble. Så plutselig kan den slå om den grønn og det blir tekstmelding.

Jeg har nettopp funnet ut at et par personer ikke har fått iMessagene mine, men det står jo tidspunkt hos meg når de ble sendt. Hvordan går dette an? Ah, jeg blir så fortvilet over at folk sier de foretrekker iPhone fordi den er så enkelt og rett frem når jeg opplever den som alt annet en nettopp dettte.

Hvis jeg sender en tekstmelding så ønsker jeg å sende en tekstmelding, ikke noe annet, og jeg må vite at den er levert når det står tidspunkt og ikke noe feilmelding. Jeg tar dette for gitt asså men ikke noe er gitt med iPhone ser det ut til.

Noen som vet hva problemet kan være? Jeg finner ikke noe på innstillinger om hva slags type meldinger jeg sender. Jeg vil kun sende SMS hvis det er det som skal til for at meldingen garantert kommer frem. Det er de blå, iMessagene, som ikke har nådd mottaker.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.