|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Betaling av barnevakt for eit døgn?Kor mykje bør eg betale for barnevakt i eit døgn? Det er snakk om ei jente på 20 som skal passe jentene heime hos seg sjølv frå lørdag til søndag. Dei legg seg uten problem ca. 21.30, og ho kan i grunn sove så lenge ho vil på søndagen. Dei ordner seg mykje sjølv, både med mat og aktivitetar. Jentene er 7 og 9 år.
![]() |
#3 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Betaling av barnevakt for eit døgn?1000 høres ut som en veldig grei sum.
![]() |
#4 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Betaling av barnevakt for eit døgn?Høres ut som en meget fin sum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Betaling av barnevakt for eit døgn?1000 kroner |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Betaling av barnevakt for eit døgn?Jeg fikk 1000 kroner for en helg (to netter) for 10 år siden. Synes det høres greit ut for to relativt store barn i ett døgn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Betaling av barnevakt for eit døgn?Henger meg på her. Jeg skal lÅne bort ettåringen et døgn. Barnevakten er seksten. (Moren hennes er med på laget altså.) |
![]() |
![]() |
#9 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Betaling av barnevakt for eit døgn?Såvidt jeg har snust opp er taksten for avlastningshjem 500 kr pr barn pr døgn. Utenom utgifter og spesielle ting, da. Det er det jeg betaler pr døgn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ferdig!
![]() Sv: Betaling av barnevakt for eit døgn?
Ikke i Oslo; der er det timebetalt etter Oslo kommunes takster. Så det blir mye mer enn 500,-. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Betaling av barnevakt for eit døgn?Jeg betalte tusen kroner. Da måtte barnevakten være med til Oslo og ta med ungen hjem. |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Betaling av barnevakt for eit døgn?Synes ikke tusen er noe for mye. Kunne godt ha strekt meg ennå lengere. Dette er noen som skal ta vare på det mest dyrebare du har. Betal så de er fornøyd og vel så det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Betaling av barnevakt for eit døgn?
Ja, man trenger ikke betale det som barnevakten forventer. Men det er litt forskjell på om barnevakten forventer 300 kroner eller 3000 kroner. Det kan være greit å lodde stemningen litt.
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Betaling av barnevakt for eit døgn?Eg lander på 1000 kr etter mykje fram og tilbake dei siste dagane. Ho rekner nok ikkje med å få så mykje, men det er to månader til 20 års dagen hennar og kun ein månad til ho flyttar til London pga studier. Så då vert det kombinert barnevaktbetaling, bursdagspresang og "god tur"- gåve.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Betaling av barnevakt for eit døgn?1000 høres greit ut.
![]() |
|
|